• Anna09

Vi födda -92 och som vill ha barn

Heeej

Jag är en tjej som är född -92. 
    Jag och min sambo bestämde oss för lite mer än en månad sedan att försöka få barn. 

När jag slutade med mina p-piller så kom igång min mens på en gång, 
    Sedan tror jag att vi missade ÄL nu denna månaden och skulle ha fått min mens i fredags.
    Men den har inte riktigt dykt upp.
    Det är först idag jag börjat få ont i mina bröstvårtor. 

Jag tror inte ägget har fäst utan bara att min mens är lite sen.

Kan vara skönt att det är några i exakt samma ålder som delar lite känslor.

Hoppas det finns någon här som vill följas åt:) 

• Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn
  • Em92
    kasovi skrev 2014-09-05 12:50:11 följande:

Gick ner till centrum precis för att posta ett brev.

Det fullkomligt rann i trosan och jag trodde att jag gick och mensade ner byxorna eller nåt inför allt folk.

Skyndade utav bara h-vete in till biblioteket och på toaletten.

Jag har verkligen monsterflytningar! Dom är inte klibbiga eller nåt, luktfria och bara som vatten typ!

Köpte med mig ett test som jag tänkte använda imorgon bitti om inte mensen dyker upp :)

Har aldrig varit med om nåt liknande!

(Ber om ursäkt för känsliga öron/ögon)

Hehe

Sådär har jag med haft sen jag plussade, är i vecka 15 nu! Har super mycket flytningar och det bara rinner ibland! Helt sjukt så det kan mycket väl va gravid symtom! Håller tummarna! :)
  • Em92
    snuffse skrev 2014-09-05 07:58:25 följande:

Hejsan!

Jag hoppar gärna in här om det är okej? :)

Jag är också född -92, sambon född -91 och vi bor på landet i hus med en hund, Samojed, och tre katter, korsning siames/europé och norska skogskatter, samt diverse oönskade möss o sorkar ;)

Vi har försökt skaffa barn sen februari ungefär, fick ett MF på midsommarafton i v. 5 och har sedan dess fortsatt att försöka. Har BIM idag och känner (såklart) alla symtom man kan känna, men tvingar mig själv att vänta till imorrn ;)

Så nu håller vi tummar o tår för ett +!! :D

Välkommen! Håller tummarna för dig! :)
  • kasovi
    Em92 skrev 2014-09-05 15:14:42 följande:

Sådär har jag med haft sen jag plussade, är i vecka 15 nu! Har super mycket flytningar och det bara rinner ibland! Helt sjukt så det kan mycket väl va gravid symtom! Håller tummarna! :)

Ååh spännande :D hoppas det är nåt då!

Ska ni kolla kön? :)
    Sandravanilj skrev 2014-09-05 14:57:00 följande:

Håller tummarna för att ni får ett + !!!

Tack, jag med!! Försöker ni eller har ni bulle i ugnen redan? :D
  • Malin1992
    AgnesEmilia skrev 2014-09-05 14:02:07 följande:
    Åh tack! Ska kolla in den sidan :D
    Varsågod :) ja gör det den e bra :) o kudden e bäst :)
  • Jenniferb
    kasovi skrev 2014-09-05 12:50:11 följande:

Gick ner till centrum precis för att posta ett brev.

Det fullkomligt rann i trosan och jag trodde att jag gick och mensade ner byxorna eller nåt inför allt folk.

Skyndade utav bara h-vete in till biblioteket och på toaletten.

Jag har verkligen monsterflytningar! Dom är inte klibbiga eller nåt, luktfria och bara som vatten typ!

Köpte med mig ett test som jag tänkte använda imorgon bitti om inte mensen dyker upp :)

Har aldrig varit med om nåt liknande!

(Ber om ursäkt för känsliga öron/ögon)

Hehe

Sådär hade/har jag också, både innan och efter plusset Hoppas det är nåt pågång, det låter ju inte helt omöjligt! :D 
  • Sandravanilj
    kasovi skrev 2014-09-05 15:42:21 följande:

Ååh spännande :D hoppas det är nåt då!

Ska ni kolla kön? :)Tack, jag med!! Försöker ni eller har ni bulle i ugnen redan? :D

Vi är inne på 7e försöket :) bim den 17 september men tror inte det blev något :/
  • kasovi
    Jenniferb skrev 2014-09-05 16:47:55 följande:

Sådär hade/har jag också, både innan och efter plusset Hoppas det är nåt pågång, det låter ju inte helt omöjligt! :D 

Jag blir så glad av den här tråden nu :D fortfarande ingen mens... Tänkte försöka hålla i testet så länge jag kan! Vill inte få neg :(

Pinsammaste där i centrum var att min granne såg mig, vinkade och kom fram o skulle prata. Och där stod jag och vred mig och trodde jag hade blodat ner mig :O hahaha
    Sandravanilj skrev 2014-09-05 16:54:38 följande:

Vi är inne på 7e försöket :) bim den 17 september men tror inte det blev något :/

Varför tror du det? Långt kvar ju! Det finns ju en chans :) Håller tummar och tår för er!
  • Sandravanilj
    kasovi skrev 2014-09-05 17:09:35 följande:
    Jag blir så glad av den här tråden nu :D fortfarande ingen mens... Tänkte försöka hålla i testet så länge jag kan! Vill inte få neg :(

Pinsammaste där i centrum var att min granne såg mig, vinkade och kom fram o skulle prata. Och där stod jag och vred mig och trodde jag hade blodat ner mig :O hahaha
    Sandravanilj skrev 2014-09-05 16:54:38 följande:

Varför tror du det? Långt kvar ju! Det finns ju en chans :) Håller tummar och tår för er!
    hahah pinsamt!

har en känsla bara av att det inte tagit sig :P sen så vet jag inte hur mensen är då min förra mens var väldigt vattnig, dock var det första mensen efter mitt missfall så vet inte om något ägg släppts denna månad ^^ men har haft äl-flytningar och extrem sexlust runt den dagen jag borde haft äl ;)
  • kasovi
    Sandravanilj skrev 2014-09-05 17:23:32 följande:

hahah pinsamt!

har en känsla bara av att det inte tagit sig :P sen så vet jag inte hur mensen är då min förra mens var väldigt vattnig, dock var det första mensen efter mitt missfall så vet inte om något ägg släppts denna månad ^^ men har haft äl-flytningar och extrem sexlust runt den dagen jag borde haft äl ;)

Vad trist med missfall :( Men då finns det ju ändå en logisk förklaring till om det inte blir nåt den här gången. Om det är som du tror så är det bara att tänka att kroppen behövt återhämta sig lite. Vi får helt enkelt hoppas på ett plus! :)

Hur går det för er andra?

Jag testade att tempa för en stund sedan. Ligger vanligtvis på 36.4, men nu visade den 37.0

Blir nog test imorgon bitti iallafall!
  • Sandravanilj
    kasovi skrev 2014-09-05 18:18:32 följande:
    Vad trist med missfall :( Men då finns det ju ändå en logisk förklaring till om det inte blir nåt den här gången. Om det är som du tror så är det bara att tänka att kroppen behövt återhämta sig lite. Vi får helt enkelt hoppas på ett plus! :)

Hur går det för er andra?

Jag testade att tempa för en stund sedan. Ligger vanligtvis på 36.4, men nu visade den 37.0

Blir nog test imorgon bitti iallafall!
    Jo men precis :) har inga högre förväntningar denna månad! Det kommer när det kommer :) har börjat släppa att bli gravid mer och mer :) hoppas bara att det blir + innan året är slut :)

Åååh spännande!!! när hade du bim? :)
Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn