Sandravanilj skrev 2014-06-08 13:25:38 följande:
Men du får något gott ur illamåendet om några månader :D blir du illamående efter du ätit? :)
Jobbar just nu men ska ta ett test när jag kommer hem sen om jag inte kan hålla mig till imorgon bitti ;)
ja man får tänka så såklart :) det enda jag kan göra är att ligga ner och sova. och det känns svårt att göra det 24 timmar om dygnet.Jag har ingen aptit längre så kan inte äta alls knappt, och innan var jag en riktig godisgris men socker går inte alls! gått ner ett kilo på 3 dagar och måste tvinga i mig mat. Jag mår illa konstant från att jag vaknar tills jag går och lägger mig, och jag kan absolut inte åka bil för det blir bara värre. Är jätteglad över mitt plus och skulle inte önska bort det för allt i världen, men just nu mår jag riktigt dåligt :/
men ska fixa sea band mot åksjuka så tror att det underlättar :)
Annars är jag helt paranoid och tror att alla kan lista ut det så fort någon säger bebis eller gravid blir jag på helspänn så de inte listat ut det än ;)
men det värsta är nog längtan den är omöjlig dagarna släpar sig fram och jag vill bara att allting ska vara bra och missfallsrisken ska avta och börja köpa bebis saker! :D
i vecka 8 nu så (7+3) inskrivning den 25e juni 2,5 veckor kvar :)