Inlägg från: mmjansson85 |Visa alla inlägg
  • mmjansson85

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Jag hade en ond förvärk imorse runt 5.30 men sen kom det inget mer så jag somnade om och sov tills nu :p

Har försökt deala lite med bebis att han ska komma imorgon men han verkar inte mottaglig för kompromisser ;)

• mmjansson85

Yey nu har min slempropp äntligen börjat lossna tror jag, fick lite segt orange-rosa klet på pappret nyss och det kan inte va nåt annat ;) fast de va pyttelite men iallafall skönt att de händer nånting!

Min bebis får mer än gärna komma imorgon, vi har ändå inga planer i år eftersom att jag knappt orkar klä på mig nu :p måste man ha finare kläder än mysbyxor så stannar jag hemma ;)

• mmjansson85
    nica skrev 2014-06-19 21:21:42 följande:
    Min slempropp har lossnat i omgångar och gett mig falska förhoppningar, hopps de är ett tecken för dig och de kommer igång!

Mysbyxor är de enda som gäller nu :-P

Ja jag har inga större förhoppningar att det kommer dra igång närmsta dagarna men man kan ju alltid hoppas ;) alla tecken känns bra just nu.
  • mmjansson85
    Jessica08 skrev 2014-06-20 07:56:55 följande:
    Kia82: okej än har det inte lagt av iaf, nere på 4-5 min mellan värkarna nu.. Så hoppas hoppas

Spännande! :) hoppas på en midsommar bebis då ;)
  • mmjansson85

Jag har också en dålig dag :( känns som att min lilla kille aldrig kommer ut... vi testade att färdknäppa imorse utan resultat... blä de här e inte alls kul!

• mmjansson85
    soffipropp1987 skrev 2014-06-20 14:45:07 följande:
    Ojoj! Nu är jag rätt säker på att vattnet gick! Inga sammandragningar än så länge och jag har ringt till förlossningen och dom sa att vi skulle komma inom de närmsta timmarna. Wiho, nu händer det grejer!

Å vad spännande! :) Lycka till!!
  • mmjansson85
    Jessica08 skrev 2014-06-20 16:12:20 följande:
    Jodå nu är vår prins född :) eller ja, för 5 h sen.. Snabbt gick de! Hoppas ni snart får era små ni som fortfarande väntar!

Liinda skrev 2014-06-20 17:08:09 följande:
    I tisdags kväll kom våran lilla dotter! Helt magiskt! Hon är super liten och suuuper söt! 

Grattis till er!! :) Hoppas vi andra får våra småttingar snart också ;)
  • mmjansson85

Nån som vet om man får ökning av hormoner så här på slutet? Känner mig väldigt instabil i humöret just nu!

• mmjansson85
    soffipropp1987 skrev 2014-06-21 09:34:54 följande:
    Åkte in 16.30 igår och då hade jag haft 3 st värkar. Väl på plats eskalerade det hela och kl 18 va jag öppen 4 cm, på en halvtimma hade jag öppnat mig helt och 20.27 föddes våran lilla son. Alltihop gick chockerande fort och jag fick gott klara mig med endast lustgas.

Grattis! :)
  • mmjansson85

Idag har jag haft rätt många förvärkar så hoppas det är ett bra tecken.. är riktiga värkar mer smärtsamma än förvärkar? Eller hur märker man skillnaden?

Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!