DevilsDaughter skrev 2014-06-18 10:52:59 följande:
Grattis Dino!!!
Juron: Ja, det är skönt när man iaf passerat den dagen.. Det är liksom målet man haft framför sig så länge. Jag hade min BFdag igår, men jag kände mig ganska "tom" då, som att man väntat på att något stort ska hända men så händer det inget..
jansson: likadant här! har lidit av mycket foglossning tidigare graviditeter, men denna gången har det varit väldigt lindrigt, men senaste veckan har varit skitjobbig! Har jätteont av foglossningen, vaknar på natten när jag försöker röra på mig osv.
Vaknar också besviken varje morgon, för då har jag aldrig några känningar alls:(
Dock precis nyss när jag var på toa så kom det en jättestor *ursäkta* blodslajm, direkt liksom tänds ju hoppet. Men det har ju kommit blod och slem säker minst 20 gånger de senaste 3 veckorna och hittills har det inte betytt något, och jag har noll känningar för övrigt.. Men ändå.. Man registrerar liksom ALLT som kan tyda på att något att på G!
Vet ni vad min man sa igår när jag beklagade mig lite.. Att vill "vi" verkligen att bebisen kommer denna veckan då? Jag bara ehh va? Varför inte? Då sa han: Det är ju inte jättefint väder och det hade ju varit roligare att vara pappaledig när det är riktigt sommarväder.
Han tyckte alltså att vi gott kunde vänta med att få barnet ialla fall en vecka till så att han får riktigt semesterväder när han är ledig.. Kan ju säga att han kan vara glad att han lever idag! Jag är hemma hela dagarna rastlös med tre barn som bara vill hitta på saker (såklart) medan jag helst vill gräva ner mig och varje dag känner mig som en värdelös mamma som inte kan njuta av att vara ledig tillsammans med mina barn..
Haha aa min sambo hade nog åkt på en smäll om han sagt nåt sånt :p nä fy fan de e inte kul att känna sig som en invalid.. kunde man bara fungera som vanligt skulle de ju va helt okej men när man knappt orkar ta sig från soffan till toaletten så känns de rätt värdelöst :/