Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Jag skulle helst slippa känna hur det känns att föda men jag längtar efter att äntligen få träffa min son :) börjar bli lite orolig för förlossningen men vet att det kommer vara såå värt det! ;)
Jag skulle helst slippa känna hur det känns att föda men jag längtar efter att äntligen få träffa min son :) börjar bli lite orolig för förlossningen men vet att det kommer vara såå värt det! ;)
Ni som har barn sen innan, hur märkte ni att det var dags och när kom erat första barn i förhållande till bf?
Jag tänkte försöka klara mig med lustgas som smärtlindring. Jag tycker det verkar dumt att ryggbedövningen minskar värkarbetet men det är ju svårt att säga innan så vi får väl se vad jag säger när det väl är dags. Jag var på en föreläsning på förlossningen idag iallafall och det var väldigt bra information. Känns som att jag har lite mer koll nu :)
Ska man ta med babynest och amningskudde till bb ?
Jag vill inte stanna på bb längre än jag måste så det blir väl 1 natt skulle jag tro om allt går som det ska. I klädväg till mig tänkte jag ta med 2 amningslinnen, 2 par mysbyxor och lite underkläder. Till bebis blir det body och byxor i strl 50 och 56 och ett par strumpor och en mössa.