Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Hur går det för er? Här händer ingenting och börjar bli lite less. BF på tisdag och är inställd på att gå över ganska mkt.. Försöker lite halvhjärtat med färdknäppen och efamol, men om det funkar är jag mkt tveksam till..

• DevilsDaughter

kia: Låter ju som att det skulle kunna vara på gång.. Men så kan det ju hålla på fram och tillbaka för omföderskor, himla tärande när det är så tycker jag för man hoppas liksom och går på helspänn och man kan ju inte låta bli att ställa in sig på att det antagligen är på gång.. Hoppas det blir något av det, för det är inte kul att gå sådär utan att de blir nåt av det..

• DevilsDaughter

Dino: låter ju verkligen som att det kommer braka igång när som helst!

Kia: Har varit likadant för oss efter sex, tidigare i graviditeten (innan 36 veckor) så har jag känt av betydligt mer efter sex, sammandragningar som hållt på hela natten osv.. Nu ingenting..

towanda: Skönt ändå att få komma på kontroll så pass snart efter BF. Här är det kontroll på förlossningen absolut tidigast 42+0.. 

juron: Lustgas eller ingenting, får se hur jag känner när förlossningen väl sätter igång.. Men inget annat än lustgas iaf..

• DevilsDaughter

Juron: jag är livrädd för eda.. har fött 3 ggr tidigare och då haft lustgas, har funkat bra, så tvivlar på att jag skulle våga mig på eda denna gången..

• DevilsDaughter

Linda: Låter verkligen som att det är på gång då ju!!

Alltså jag blir tokig på detta!!!! Jag försöker verkligen att aktivera mig, dels för att det ska vara lättare för förlossningen att starta och dels för att fördriva tiden och varje gång jag gör något, dvs åker någonstans så får jag väldigt kännbara och ganska regelbundna förvärkar, jag får sammandragningar, mensvärk i mage och rygg och rosa slem. MEN så fort jag kommer hem är det som att kroppen somnar och alla känningar jag haft lägger av! Blir tokig!!! 

• DevilsDaughter

LillaMorran: Skulle inte deppa om jag var du! Har du BF imorgon och de andra kommit så nära BF så skulle jag gissa på att din bebis kommer precis när som helst! Häftigt att du får sammandragningar när du masserar bröstvårtorna! Jag har läst om att det ska/kan funka så men har provat massor med gånger men det har aldrig funkat! Hade jag varit du hade jag inte gjort annat, haha.. jag har förövrigt också BF imorgon! Dock har mina kommit himla sent tidigare så jag försöker verkligen att inte räkna med att hon kommer ni snart utan att det dröjer ytterligare ett tag, men det är svårt då kroppen luras med massa förvärkar helt tiden!

• DevilsDaughter

BF idag.. Inga tecken alls.. Färdknäpp igårkväll, men inga känningar av det heller förutom massa ömhet i underlivet, kommer nog inte ha mer sex nu innan bebisen kommer:( 

• DevilsDaughter

Linda: Hoppas hinnsvepningen gör susen! Sa hon hur mkt som var kvar av tappen och hur mkt du var öppen?

unborn: Jag hade hoppats på att ha en bebis till midsommar, men ser inte ljust ut.. Jag la precis över alla midsommarplaner på min bror, jag brukar alltid va den som håller i sådant annars. Men känner mig inte motiverad alls, jag/vi hänger med på det de andra bestämmer helt enkelt.. Har inget emot alls att föda på midsommar faktiskt!

Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!