Unga blivande mammor i december 2014
Hej!
Som rubriken lyder, unga blivande mammor i december i år!
Detta blir (förhoppningsvis) första barnet!
Häng gärna på!
Hej!
Som rubriken lyder, unga blivande mammor i december i år!
Detta blir (förhoppningsvis) första barnet!
Häng gärna på!
Hej! Hoppar in här! Plussade för fyra dagar sen efter att ha försökt bli gravid i 2 år! :) är i v.5! :)
Grattis, håller tummarna för er! :D
Hej allihopa!
Jag plussade imorse, i ren chock eftersom jag inte fått tillbaka mensen efter att jag slutat med cerazette i december.
Jag är inte helt säker men jag antar att det lär bli en decemberbebis eller tidig januaribebis. Eftersom jag inte alls vet när det blev till, jag fick ett ganska starkt plus ändå! ;)
Hoppas jag får vara med ändå!
Självklart. Vad kul :) ladda ner en gravidapp eller köp hem clearblue så säger den hur långt gången du är så kan vi räkna datum :)
Självklart. Vad kul :) ladda ner en gravidapp eller köp hem clearblue så säger den hur långt gången du är så kan vi räkna datum :)
Hej! Jag hoppar också in här! 23 år och har beräknad BF den 20/12 enligt FL:s kalender. Är jätteglad och jättenervös! Ska på hälsosamtal hos Mvc nästa vecka. Äter levaxin och oroar mig lite över att jag inte har rätt dos men när jag ringde min vc så fick jag bara en telefontid nästa vecka - vad ska det hjälpa? :(
Angående telefontiden, så kanske du kan prata med en sköterska om det, prata även med din barnmorska. Och googla ingenting, man blir helt knäpp då.
Jag har slutat med att söka upp saker på nätet, för jag vet hur jag blir om jag skulle läsa något negativt.