Unga blivande mammor i december 2014
Hej!
Som rubriken lyder, unga blivande mammor i december i år!
Detta blir (förhoppningsvis) första barnet!
Häng gärna på!
Hej!
Som rubriken lyder, unga blivande mammor i december i år!
Detta blir (förhoppningsvis) första barnet!
Häng gärna på!
Den här tråden verkar roligare att hänga i så jag hoppar in här!
Är 25 år, väntar vårt andra barn, har en dotter född sep-12 Är just nu i v5 (bf 24e) och är bara galet svullen än så länge. Förra graviditeten var jag superdålig, spydde och mådde illa.. Åt bara knäckebröd och proviva ett par veckor. Vi får se hur det blir med denna... :-P
Den här tråden verkar roligare att hänga i så jag hoppar in här!
Är 25 år, väntar vårt andra barn, har en dotter född sep-12 Är just nu i v5 (bf 24e) och är bara galet svullen än så länge. Förra graviditeten var jag superdålig, spydde och mådde illa.. Åt bara knäckebröd och proviva ett par veckor. Vi får se hur det blir med denna... :-P
Lyckades somna vid elva inatt så ringde min mans kompisar och bad mig hämta honom för han somnat där. Så fick göra det vid två och sen kunde jag inte sova på resten av natten. Väldigt kul att jag ska jobba nu :(
Jo de ska bli rätt spännande o se hur det blir på jobbet imorn. Nu vet redan några stycken där eftersom jag har mått väldigt illa, men tycker inte att fler behöver veta ännu.. :/
Hoppas du slipper illamåendet helt sen! Mamma blev väääldigt förvånad när jag sa att jag mår väldigt illa o börjat spy nu. Hon mådde aldrig så under någon av hennes fyra graviditeter. Man brukar ju må som sin mor, så just nu skyller jag allt på min karl ;) Hans fel att jag mår skit.. hihi