Unga blivande mammor i december 2014
Hej!
Som rubriken lyder, unga blivande mammor i december i år!
Detta blir (förhoppningsvis) första barnet!
Häng gärna på!
Hej!
Som rubriken lyder, unga blivande mammor i december i år!
Detta blir (förhoppningsvis) första barnet!
Häng gärna på!
Jag hoppar också in i denna tråden! Jag är också 22 år och väntar mitt första barn med min sambo.
Är i vecka 7 men känner ingenting alls. Blir nästan lite orolig för att jag inte gör det.
Jag hoppar också in i denna tråden! Jag är också 22 år och väntar mitt första barn med min sambo.
Är i vecka 7 men känner ingenting alls. Blir nästan lite orolig för att jag inte gör det.
Förstår att man oroar sig. Jag gör det med konstant. Men ville bara berätta att jag har sett hjärtat på min bebis och jag har väldigt få symptom, inte ens molvärk. Kände knappt ngt med min dotter heller. Att inte ha symptom betyder inte att ngt är fel :)
Förstår att man oroar sig. Jag gör det med konstant. Men ville bara berätta att jag har sett hjärtat på min bebis och jag har väldigt få symptom, inte ens molvärk. Kände knappt ngt med min dotter heller. Att inte ha symptom betyder inte att ngt är fel :)
ang levaxin så har jag mer hört att man ska ha koll på vilka värden man har. eftersom kroppen nu ska producera till två. Jag som har hypotyreos ska ha koll så det räcker till mig o bebis. När jag ringde MVC så berätta jag att jag åt levaxin, hon tyckte jag skulle ringa vc o boka tid för blodprov så att värdena är ok, ifall jag behöver öka min dos eller inte.
Fast struma kanske är tvärtom? Med hypotyreus så producerar sköldkörteln för lite hormon och behöver mer :)
Hej, vill gärna hänga på här lite gran.
Jag är 19 år, fyller 20 i maj.
Tog grav test igår då de vart två sträck.
Det är ej planerat, och kan fortfarande inte fatta att jag är gravid. Hela världen är vänd upp och ner. Och vet ej hur jag vill göra..