LillaLady skrev 2014-04-17 14:44:50 följande:
Roligt, vill också. Kanske ett rätt onödigt besök men det blir mer "riktigt" då :)
Ja det borde man få göra, är i v10 då och har allt gått som de ska så borde ett hjärta ticka för fullt i mig just nu :)
kossan skrev 2014-04-16 23:22:14 följande:När har ni tänkt att berätta för era föräldrar?
Vi tänker nog göra det de närmsta dagarna då vi har en nära relation med mina svärföräldrar och träffar dem minst en gång i veckan. Så svärmor kommer märka det snabbt annars. Plus att det känns bra att ha berättat för dom om det inte går vägen oxå... :) hur tänker ni andra?
Mamma fick veta efter en vecka, likaså svärisarna + Syrran o brorsan. Även några vänner. Pappa, som även är min chef, har jag lite svårare att berätta för men har tänk berätta nästa vecka. Eftersom jag mår så jävla kass. :P
Jag tänker såhär, hellre att jag har stöd och pepp om det går åt pipan än att bära på sorgen själv. :) Sen behöver inte hela "fb" veta om det, men de närmsta :) Men som jag läst så många ggr här inne, Vi väntar ju barn, inte ett missfall :)
Dum spiro, spero
Jo dock så var jag mest i chock när vi va där. Hade inte riktigt hunnit smälta det än! ;)
Nu längtar jag som bara den efter nästa besök! ;)
Vi berättade faktiskt för svärföräldrarna igår, dom blev överlyckliga båda två! Så vi satt och diskuterade namn hela kvällen! Haha
Men jag vill nog vänta med att berätta för fler innan vi varit på ultraljud då jag är så osäker på hur långt gången jag är! ;)
Men det där med att man väntar barn och inte missfall tycker jag är bra. Och som du säger, händer det något har man mer stöd och förståelse från andras håll! :)