Unga blivande mammor i december 2014
Vet inte vad ni räknar som ung. Men jag är -90 och ska ha den 6 dec om allt går som det ska :D
Vet inte vad ni räknar som ung. Men jag är -90 och ska ha den 6 dec om allt går som det ska :D
Grattis, håller tummarna för er! :D
Självklart. Vad kul :) ladda ner en gravidapp eller köp hem clearblue så säger den hur långt gången du är så kan vi räkna datum :)
Angående telefontiden, så kanske du kan prata med en sköterska om det, prata även med din barnmorska. Och googla ingenting, man blir helt knäpp då.
Jag har slutat med att söka upp saker på nätet, för jag vet hur jag blir om jag skulle läsa något negativt.
Jag har alltid mjukis-yoga-byxor från Victoria secret. Bästa köpet ever! Glöm inte att fota magen nu så ni kan se skillnaden senare :)
När har ni tänkt att berätta för era föräldrar?
Vi tänker nog göra det de närmsta dagarna då vi har en nära relation med mina svärföräldrar och träffar dem minst en gång i veckan. Så svärmor kommer märka det snabbt annars. Plus att det känns bra att ha berättat för dom om det inte går vägen oxå... :) hur tänker ni andra?
Jag hoppar också in i denna tråden! Jag är också 22 år och väntar mitt första barn med min sambo.
Är i vecka 7 men känner ingenting alls. Blir nästan lite orolig för att jag inte gör det.