ömma bröst!
Haha ja, men det är lixom varje dag han gör såhär. Och frukost på sängen blir svårt när vi jobbar om varandra. Men hoppas på det bästa.
Haha ja, men det är lixom varje dag han gör såhär. Och frukost på sängen blir svårt när vi jobbar om varandra. Men hoppas på det bästa.
Japp tror också 18:e :) vet inte riktigt hur man läser av dom men det verkar vara dom två dagarna iaf. Lyckades du pricka in eller? Tror jag haft äl nu i helgen. Mina ömma bröst är tillbaka så det är mest troligt. Hoppas verkligen det tar sig nu och att vi inte missade det när vi inte hade "mys" under 4 dagar. Nu är det bara denna långa väntan igen då. Orkar inte med detta en månad till haha..
Fast om spermierna lever några dagar så tar det sig säkert ändå :) Ja jag orkar inte försöka mer, det kräver sån planering xD. Hoppas att jag inte får mens om två veckor nu bara...
Härligt med ny bil. :) Har du fått några tecken på att du är gravid än?
Jaså nice :)
Ja juste haha, känns som det gått längre tid. Nej jag har inga tecken alls heller. Hade ju äl efter dig också. Är rädd för att det inte tog sig denna månaden heller så får beställa äl-test så jag har till nästa månad, då ska jag ha mer koll. :)
Ne precis, beställer när jag kommer hem från semsestern isåfall. Då jag ska få min mens andra dagen jag är där haha!! Jag hoppas verkligen inte den kommer då blir hela veckan där förstörd. Men samtidigt vill jag gärna åka till Liseberg i maj en sista gång på några år, så det är inte full katastrof om den inte kommer heller. :)
Kommer dock vara riktigt orolig om jag inte blir gravid, kanske är fel på mig eller sambon. :(
Ja nu är det våran tur att få positiva test =)
Ja hoppas verkligen det :) ne man hoppas ju såklart att man är frisk men samtidigt vet man ju inte. Men detta var ju ändå vårat första "riktiga" försök så man ska nog inte stressa upp sig i onödan. :) Åh nej vad kul!! Det var säkert att det fäste, läst att många känner som ett hugg. Hoppas att du är gravid nu. :D
Åå men du äe säkert gravid :D eller så är du skengravid haha. Nej men det här med hugg i magen låter ju verkligen som ett tecken. Du har väl bim snart? Så försök håll dig i några dagar till så ska du se att du plussar. Ne jag har inga symtom alls hade ju mer symtom förra månaden men nu är det verkligen ingenting. Så tråkigt och blir så ledsen om det inte tog sig :/