• dahlia92

ömma bröst!

Haha vad roligt. Hoppas alla i min familj också blir så glada. Känns som alla kommer vara negativa även fast jag har alla möjligheter att skaffa mig ett barn. Hade hoppats vara gravid nu så jag kunde ge mamma en födelsedagspresent i början på maj, en bebisbody som det står "I

• dahlia92

Nej inte idag :) Haha nej jag vet inte men min morbror är väldigt negativ av sig och påpekar allt man gör, min morfar är typ likadan haha, men jag hoppas dom blir glada om jag blir gravid så klart :) haha aww nej vad söt :) då blir hon nog glad över att få ett barnbarnsbarn haha.. :)

• dahlia92

Aww vad härligt. :D Min syster vet redan att vi försöker så det är inga konstigheter där, hon längtar nog mer än mig. ;)

Imorn har jag ju bim och har inga känningar på att mensen ska komma imorn. Om den nu får för sig att komma imorn så är det helt otroligt hur min kropp går till det vanliga direkt. Har lixom ätit p-piller i så många år nu.. Kommer inte mensen på några veckor så får jag beställa äl-test så jag har koll på när den kommer iaf. :)

• dahlia92

Assåå ååhh vad jag också vill vara graviid. Den vill nog stanna ska du se. :)

• dahlia92

Tror april är min månad med, det var ju planen först så det blir nog så. :) Nu har vi börjat renovera och vore skönt om jag kunde skylla på att jag är gravid så jag inte behöver jobba lika hårt. ;) mennen.. det kommer nog snart den dagen. :)

• dahlia92

Väntar till imorn tror jag. :) bim idag men ingen mensvärk eller mens på G verkar det som iaf :)

Svar på tråden ömma bröst!