• dahlia92

ömma bröst!

Ja precis.. min är oftast regelbunden faktiskt.. Nu får vi hoppas att det tar sig, igen för din del och att den lille får stanna :)

• dahlia92

Haha nej vad kul, hur kunde dom misstänka det redan? :)

Usch kommer vara så nervös när jag ska berätta, vet inte hur jag ska säga det. Hoppas verkligen inte att dom blir arga/besvikna på mig haha.

Vilken vecka är du i nu? Syns det något på magen än? :)

• dahlia92

Jösses vad tiden går snabbt, har du gått så långt redan ;) Du kommer hinna föda innan jag blir gravid haha.. Ja men då är det klart att dom kanske märkte lite mer. Jag är för lat för att träna och är redan trött ofta så det blir nog svårt att märka något på mig direkt :)

• dahlia92

Japp precis, och min mage sväller bara jag har ätit. Får ofta frågan "är du gravid" på jobbet när jag börjar typ 15.00 och har ätit lunch precis innan haha ^^

Jadå, hoppet är väl det sista som överger en.. :)

• dahlia92

Alltså ska man börja med äl-test nu kanske? Är rädd att jag missat den :S Kan man ens ha äl direkt efter mens? För min mens tog ju slut i typ lördags och jag har ändå haft mensvärk/molande värk nästan varje dag efter det.

Tror inte min kropp har kommit i balans efter mina p-piller. Eller så har jag alltid haft såhär bara att jag tänker mer på det nu..

Har du börjat med äl-testen än eller väntar du någon dag till?

• dahlia92

Ja vi ska försöka :) Vi flyttar nog till huset nu i helgen så efter det kommer det bli mycket lättare.. Hittils har det ju varit skitsvårt att få till det då han helst ska renovera fram tills natten och sen upp o jobba 05:30 så det är svårt att få till det. Men om det inte tar sig denna månaden så tror jag att det blir lättare nästa månad då vi flyttat. :)

• dahlia92

Hoppas att det kan vara en orsak till varför det inte tagit sig än iaf. :) Ja det ska bli så kul :D Längtar verkligen nu efter 2 månaders slit ^^

• dahlia92

Ska nog också ta idag, dessa behöver man inte ta med morgonurin va? Testar nog ikväll. Tror jag har 7st.. Ja jag hoppas verkligen det i alla fall

• dahlia92

Jag tog nyss o de är två streck. Vad betyder de?? Glömde bruksanvisningen hahaha. Har jag äl nu redan då eller? Ska gå o kolla vad det betyder om en stund xD

Svar på tråden ömma bröst!