• dahlia92

ömma bröst!

Okej tack för infon johanna :) känner att jag har lagom bra koll, inte :p Kul med ullared, var det mycket folk? Ska dit på söndag nämligen :) tråkigt om det är mens :/ dina cyklar blir bara kortare och kortare eller? :o ingen mens här än, men kommer nog imorn.. brukar vara punktlig^^ Ursäkta om det inte blir styckeindelningar nu, fattar inte varför det inte går från mobil/platta..

• dahlia92

Nej vad kul grattis :D då var det ju positica tecken denna gången hoppas allt går bra :)

• dahlia92

Skriver två inlägg eftersom jag inte kan göra styckeindelning. Tant röd dök upp för mig i morse 04.30. Vaknade av världens mensvärk och kunde inte somna om, gick på toa och då kom mensen och fick ta värktabletter mot smärtan. Fick ligga vaken i 1.5 timme innan det började värka för jag får så ont. Alltid haft problem med mensen, spyr och kan krampa och jag märker redan att det blir värre för varje gång jag har mens. Blir så ledsen, trodde inte det skulle ta sån lång tid att bli gravid, och blir jag inte det inom dom närmsta månaderna kommer jag behöva börja med p-piller igen för jag klarar inte denna smärtan, samt att jag lätt får cystor på äggstockarna. Hade en stor cysta för 3.5 år sen på äggstockarna som sprack och jag blev inlagd på sjukhuset, så jag hoppas verkligen inte att det har med något att göra. Äter jag p-piller så dyker dom nämligen inte upp. Haha vet inte vad jag skriver förlåt för så långt inlägg men blir så ledsen och nervös om det är något fel på mig/oss, men samtidigt herregud detta var vårat andra riktiga försök jag förstår att det kan ta lång tid men trodde nog inte det gällde mig själv. Ahja nu blir det till att köpa äl-test o be min sambo att sluta snusa en månad haha..

• dahlia92
    Acire94 skrev 2014-05-28 10:17:13 följande:
    Jag hoppas den lille/a vill stanna kvar bara! Det kan ju redan vara kört men bm trodde inte det i alla fall :) Hoppppaasss...Kommer nog inte tro på det förrens jag har sett den :)

Ne det är klart. Blev jätteglad för din skull, gud vad kul. :D på hälsosamtalet kollar dom då så det ser okej ut och så eller hur funkar det?
  • dahlia92

Ha lite is i magen och vänta några dagar och ta ett digitalt igen som Johanna säger, säkert ingen fara. :)

• dahlia92

Nej gud vad tråkigt :S :( men det positiva i det hela är ju att du nu vet att du faktiskt kan bli gravid :) så bara att försöka nu igen!

• dahlia92

Ja men det är klart att du blev ledsen. Men tänk som så att bebisen ksnske inte skulle blivit frisk i verkliga livet så kroppen stötte bort den direkt. Det är ju bättre än att man ska se att det är något fel i typ v.18 lixom. Men självklart är det tråkigt och man blir ledsen men det är ju ändå bra att kroppen funkar som den gör. :)

• dahlia92

Ja jag har också 24:e :) har köpt äl-tester nu så nu ska vi gå in seröst för detta ^^

• dahlia92

Haha ja :) säg gärna till när du börjar med äl-test, har nol koll på hur dom funkar :)

• dahlia92

Ja jag med :) enligt appen är det om en vecka så ska bli kul o se om det verkligen stämmer eller om min kropp kör sitt egna race ^^

Svar på tråden ömma bröst!