• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Kawinna - hur var husvisningen? :)

• corran
    lilljohansson skrev 2014-09-11 10:02:21 följande:

har inte varit så aktiv här nu.. beror på att jag ligger sjuk o sambon har vart sjuk i 3 veckor så har vart lite annat fokus.
    i tisdags va vi på ultraljud och jag blev tillbakaflyttad ( eller säger man framflyttad?) enligt sista mens så skulle jag vara i 13+1 idag men enligt mätningen på bebisen så e jag i 11+5 så mitt nya datum tills vidare är 27 Mars istället för 18 Mars.. 
    Men det viktiga e att allt såg bra ut.. och att det bara e 1 bebis :P

Usch, krya på dig!!
    Men mysigt med ul, skönt att allt såg bra ut :) 
  • corran
    Kawinna skrev 2014-09-11 19:53:09 följande:
    Vi ska fundera lite, ganska mycket renovering. Men en bra känsla i huset
    Okej ja det kan ju vara jobbigt om det är allt för mycket att göra! Hoppas ni hittar ett hus ni vill ha snart :)
  • corran
    Erli skrev 2014-09-11 21:27:44 följande:
    Stort lycka till imorgon! Ska tänka extra på dig och hålla tummarna att allt ser bra ut! Kram
    Tack <3 kl 14 ska jag dit!
  • corran

Det gick jättebra på ultraljudet, ett tickande hjärta <3 Känns otroligt skönt! v 6+2 fick hon det till när hon mätte :) 

• corran
    saranen skrev 2014-09-12 19:46:22 följande:
    Underbart & grattis igen!!! Njut nu
    Ja det ska jag göra! <3
  • corran
    Milleman skrev 2014-09-12 21:51:13 följande:

Enligt appen är jag på bim-3. Men så har det varit en knasig månad också :P så får se hur det blir!

Spännande! Hoppas på plus trots att det blev lite kostnigt den här gången :)
  • corran
    Erli skrev 2014-09-12 22:34:30 följande:
    Å vad underbart! Grattis kära du!!!
    Tack <3
    hur mår du då? Tänkte på huvudvärken?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-09-13 13:02:14 följande:
    Vad härligt!

Jag längtar bara till tisdag då vi förhoppningsvis får lyssna på hjärtljud hos läkaren
    Ja men det tror jag ni kommer få göra, du är ju så pass långt gången nu så det ska inte vara några problem att hitta hjärtljuden :) 
  • corran
    Erli skrev 2014-09-15 09:27:55 följande:
    Gullig du är. Inte nån vidare skillnad än tyvärr, väntar på att barnmorskan ska ringa upp under dagen för att höra om och hur vi kan gå vidare, om det finns nått mer att göra. Akupunktur och ultraljud på onsdag att se fram emot iallafall :)
    Usch så jobbigt, hoppas verkligen du blir av med huvudvärken snart!! 
    Så roligt med ul, nån aning om det är en flicka eller pojke i magen? :) 
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)