-
Du kanske hade en rejäl äl den här gången ;)Milleman skrev 2014-08-30 08:57:03 följande:Okej. Jag har aldrig fått det förr. Men har å andra sidan aldrig haft så ont vid äl heller.
-
Upptäckte rosa på pappret nyss när jag va på toa...så jävla ledsen. Jag vet att det inte behöver betyda mf men just nu känns allt bara åt helvette. Som att man aldrig tillåts vara glad, alltid något som ska få en ner på botten..
-
Tack alla Jag blödde såhär bär jag vänta sonen också i typ 1.5 vecka.. Det gick ju bra. Men det går ändå inte att komma ifrån den här oron..man vågar knappt gå på toa för man är rädd att det ska forsa blod. Men men finns ju inget jag kan göra, bara att hålla tummarna stenhårt för att det bara är en oskyldig blödning!
Ska ring bm nästa vecka och höra om det finns nån möjlighet att jag kan få göra ett vul om någon vecka. -
Hur menar du med tunt streck? Svagt eller? Lägg upp bild på testet? :)Eme91 skrev 2014-08-30 21:10:00 följande:
Tog ett cb test nu och ett tunt tunt streck syntes, hela jag skakar! Men ska ta ett nytt test imorgon men min känsla säger verkligen att det är så!!
-
Ser positivt ut i mina ögon! :D Grattis!!Eme91 skrev 2014-08-30 21:33:19 följande:Ja svagt streck mena jag såklart ????
-
Tack!saranen skrev 2014-08-30 21:54:22 följande:Håller tummarna att det inte är nåt knas.
Ljusbruna flytningar i morse, så än så länge blir det inte värre iaf! Får se vad som händer under dagen. -
Nä jag vet att det inte behöver vara det men man kan ju inte låta bli att bli orolig :( Men jag ska försöka tänk positivt så länge jag inte blöder några mängder!Erli skrev 2014-08-31 09:56:12 följande:Behöver inte vara något dåligt :) som du vet har jag haft både bruna och rosa/orangea flytningar hela tiden, både lite större mängder och mindre, det kommer fortfarande lite brunt med jämna mellanrum. Så det behöver inte vara nått negativt.
Jag hade så här när jag vänta sonen också så ja man får hoppas på det bästa! :)
Gjorde ju ett digitalt test typ bim -3 tror jag det var då fick jag 1-2 veckor, är på bim+2 nu tror ni jag borde får 2-3 om jag gör ett idag? -
Jag har haft mensvärk efter varje ägglossning, både när jag varit ogravid och gravid..Tycker också det är märkligt men det är säkert normalt.Milleman skrev 2014-08-31 13:33:04 följande:
Och nu återigen "mensvärk". Känns inte normalt det här.
-
eme91 - har du tagit nåt till test? :)
-
Knepigt.. :/ men hoppas det slutar blöda iaf!Milleman skrev 2014-08-31 14:20:29 följande:Jag börjar dock undra om jag ens haft ägglossning. Inga flytningar som så brukar och nu både rosa flytningar/blod, jättesvullen i magen och ont!!