• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Erli skrev 2014-09-05 15:20:20 följande:
    Ja verkligen helt underbart!! 17+0 imorgon :) 11 dagar kvar till rul!! Längtar så! Men fick en snabbtitt på den lilla när de kollade tappen igår :) en liten hand som vinkade så fint.

Hur går det för dig?
    Inte länge kvar tills dess! :) Skulle ni ta reda på kön? :) 

Jo det går väl bra tror jag, hade ju reosa flytningar i 4 dagar, sen inga alls i 2 dagar sen nu idag kom det beigeaktigt igen.. men men får väl anta att det är normalt sålänge det inte blöder rött blod. Men det är ändå riktigt jobbigt att hela tiden vara på spänn när man ska gå på toa, kommer de komma blod eller inte typ.. :/
    Men annars mår jag bra, fortfarande mensvärken till och från och ömma bröstvårtor och halsbränna ;P
  • corran
    Erli skrev 2014-09-05 15:40:39 följande:
    Ja vi tänkte det :) går det inte på rul så åker vi till privatkliniken vi var och gjorde kub på. Denna gången vill jag veta innan "den" kommer ut!

Förstår verkligen din oro, var ju själv mer eller mindre hysteriskt fram till kub. Men som du sa så finns det ingen anledning till oro nu :) hoppas och håller tummarna att allt kommer gå bra :)
    Vi velar fram och tillbaks om vi ska kolla eller inte :) Men vi har ju ett tag på oss att bestämma oss!

Ja det är inte alls roligt! Funderar starkt på att boka in ett privat ul,,hade gärna gjort det typ idag men jag vill inte göra ett vul utan ett riktigt ul på magen så måste väl vänta till v 12 iaf. Men det kanske är lika bra då ser man mer inte bara en liten prick som om jag skulle göra det nu. 
  • corran
    saranen skrev 2014-09-07 09:09:05 följande:

Ser fram nästa cykel nu!!!!

ÄL borde bli kring helgen 19-20/9 och Bim 3/10!!

Hehe o ska man vända trafikolyckan till nåt positivt är jag sjukskriven september ut o maken jobbar hemifrån o sonen är ju på förskolan på dagarna då jag springer till läkare/sjukgymnaster! Men att avbryta honom i jobbet med lite mys brukar han då inte säga nej till

haha bra förutsättning där! ;) Kör du med äl test?
  • corran
    Milleman skrev 2014-09-08 20:57:24 följande:

Här är det bara väntan nu. Det är liksom helt ovisst vad vi väntar. Mens eller graviditet, eller sen ägglossning? Helt förvirrat denna månad.

Förstår att det känns förvirrat nu pga av blödningarna du hade! Spännande att se vad som händer, hoppas på graviditet såklart! :D
  • corran

Har haft småblödningar till och från i 10 dagar nu, imorgon ska jag ringa bm och fråga om jag kan få ett vul! Orkar inte gå runt och oroa mig varje dag.. Blöder inte alls mycket bara lite rosa flytningar ibland men det är väldigt jobbigt det med!

Annars mår jag rätt så bra, dock fått sjukt mycket finnar, överallt!! Ryggen, bröstkorge, kinderna.. mindre roligt :( Känner mig så ful!

• corran
    mrshellstrom skrev 2014-09-08 21:21:22 följande:

Fick idag ett svagt, svagt streck på stickan, 4/5 dagar innan bim. Hoppas på stegring och ett frö som vill stanna! :)

Åh Hoppas Hopppas!!!!! :D 
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-09-09 16:38:38 följande:

Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.

Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!

Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!

Åh stort grattis!! :D Så jäkla roligt, den här gången ska det gå vägen!!
  • corran
    Milleman skrev 2014-09-10 07:37:23 följande:

Här är mina äl-test sen veckor tillbaka. De är alltså några dagar mellan där det är lite längre mellanrum.

Jag tycker att de är ganska starka hela tiden. Översta äl-testet är idag och så gravtestet men det är ju neg.

Det som jag trodde var en stegring är ju nått som tydligen sker ofta.

Enda "säkra" tecknet på äl denna månad var flytningar igår, på dag 30?!?!?!

Hm väldigt knepigt! Den här månaden blev lite tjorvig för dig :/ Men ni får försöka ligga på ofta ni vill och kan så är nog chanserna goda ändå :) 
  • corran

Fått tid för vul nu på fredag, kommer då var i v 6+0. Borde man kunna se hjärtat slå då tror ni? 

• corran
    Milleman skrev 2014-09-10 16:28:25 följande:
    Tror inte vi kunde det men har för mig att vi fick göra ett till nån vecka senare som visade det.
    Nä misstänker att det är på gränsen om man kan se eller inte..Om inte så hoppas jag att allt annat ser normalt ut! :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)