• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-08-31 15:40:21 följande:
    Detta kanske är helt orimligt. Men en del av mig undrar om jag är gravid istället.
    Ta ett test då? :)
  • corran
    Erli skrev 2014-08-31 16:10:11 följande:
    Förstår absolut att du är orolig. Jag var helt knäckt och säker på att det var mf på gång. Låg sömnlös av oro och var superledsen.. Det kommer säkert gå bra för dig :)

Jag fick inte 2-3 fören 4+3/4 har jag för mig, vilket ju gjorde oron värre. Men som sagt så har det ju gått bra ändå :)
    Tror jag tar det digitala imorgon, kan inte vänta haha rätt vad de är så gör jag de redan ikväll :O 

Bara lite beigefärgat på pappret nu så det känns bra! :) Har halsbränna from hell också och det hade jag hela förra gravidteten också :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-31 16:57:21 följande:

Negativt gravtest och svagt äl-test nu. Mer blod

Men gud så konstigt..hur längesen va det du hade äl (skulle ha haft)? Tänkte om det kan vara nidis?
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-31 17:41:24 följande:
    Enligt appen äl imorgon men jag har stegring på testen i torsdags, dock utan att bli positivt. Nu negativa äl-test. Inga tjocka äl-flytningar.

Bara blodblandade vattniga flytningar, svullen och ont i magen.
    Har du aldrig varit med om liknande förut?
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-31 19:57:46 följande:
    Aldrig!!
    Ring bm imorgon och hör vad de tror att det kan vara! 
  • corran

Verkar som att blödningen börjar försvinna nu! :) Hoppas det bara va nåt blodkärl som brustit eller nåt!

• corran
    Kawinna skrev 2014-08-31 21:36:27 följande:

Corran, hoppas allt är bra! Hade ganska mycket växtvärk till och från i början av graviditeten så det är nog normalt

Här så har jag fått graviditetsdiabetes konstaterat så ska till diabetessjukskötersk i veckan och s-mvc nästa vecka så får vi hoppas allt blir bra

Ja nu känner jag mig lugn! :)

Nä va jobbigt men det kommer gå bra ska du se! Antar att det innebär en väldigt strikt kost för din del nu?
    Hur mår du annars? :)
  • corran

Äl kanske är är i dagarna då, ägget kanske hade svårt att släppa första gången.Hoppas på starkt pos snart!

• corran
    saranen skrev 2014-09-01 08:49:33 följande:

Äl +8 idag o bim på torsdag. Tog ett test idag på morgonen som var negativt. Känner inget speciellt den här månaden så svårt o tänka vad som är på G i kroppen. Nåja så länge mensen inte kommer får man ha lite hopp!

Jag fick neg på äl + 9 men svagt svagt knappt synligt på äl +10 så än är det inte försent :)
  • corran

Trodde blödningarna gav sig igår men nä, imorse va det tillbaks igen.. fortfarnde lite som tur är men va less man blir!

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)