• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2014-08-31 14:01:03 följande:
    Jag har haft mensvärk efter varje ägglossning, både när jag varit ogravid och gravid..Tycker också det är märkligt men det är säkert normalt. 
    Jag börjar dock undra om jag ens haft ägglossning. Inga flytningar som så brukar och nu både rosa flytningar/blod, jättesvullen i magen och ont!!
  • Milleman
    corran skrev 2014-08-31 14:45:43 följande:
    Knepigt.. :/ men hoppas det slutar blöda iaf!
    Detta kanske är helt orimligt. Men en del av mig undrar om jag är gravid istället.
  • Milleman
    corran skrev 2014-08-31 15:48:16 följande:
    Ta ett test då? :)
    Får väl nästan vänta till imornbitti då.

Fast äl-testen borde gett utslag iofs.
  • Milleman
    corran skrev 2014-08-31 17:25:07 följande:
    Men gud så konstigt..hur längesen va det du hade äl (skulle ha haft)? Tänkte om det kan vara nidis?
    Enligt appen äl imorgon men jag har stegring på testen i torsdags, dock utan att bli positivt. Nu negativa äl-test. Inga tjocka äl-flytningar.

Bara blodblandade vattniga flytningar, svullen och ont i magen.
  • Milleman
    Eme91 skrev 2014-08-31 17:59:01 följande:

Jag tog ett test förut och det var definitivt ett pluss !! Bf 10 maj om allt går som det ska :)

Gratulerar :)
  • Milleman
    corran skrev 2014-08-31 18:58:09 följande:
    Har du aldrig varit med om liknande förut?
    Aldrig!!
  • Milleman

Nu stegrar testen igen. Vad konstigt.

Dock var inte dagens test så starkt som på bilden vid avläsningstillfället. Men det var starkare än igår helt klart.

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)