Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Såja :)
Såja :)
Ska nog göra ett test kväll ändå..men är 99 % säker på att min blödning idag betyder mens på imtåg då jag alltid har spotting några dagar innan men. Känns bara så surt att jag fått synliga streck på gravtest 2 gången.. Det gav mig verkligen hopp mwn imorse försvann allt hopp när jag upptäckte blod på pappret.
Visst ma KAN blöda lite även om man är gravod men eftersom jag alltid gör det innan, ens så känns detsådät..
Är mest ledsen över att testen vosat så fel..
Här har ju den evighetslånga väntan på tecken börjat :P bim vet jag ju inte då jag trodde att jag hade ägglossning i lördags men fick positivt äl-test i måndags.
Men bim är nog senast 12/8
Nu är jag löjligt vinterstad men det är ju av en anledning.
Denna sommaren levde vi gott, och jag som har lätt för att gå upp i vikt har ju såklart gjort det :(
Men nu mår jag så dåligt. Jag väger nu 4 kg mer än vid inskrivning med sonen. Och med tanke på hur tung och hemsk den graviditeten var så hade jag bestämt att väga minst 4 kg UNDER förra inskrivningsvikten. Nu är det alltså 8 kg över den tänkta vikten :(
Känns ju så hemskt men nu vill jag inte alls vara gravid utan ist satsa på träning och "bantning" och det sistnämnda får man ju inte vid graviditet.
Löjligt vikthetsad ska det stå i toppen haha
Haha ökade flytningar igen... Nu får vi ju hoppas att det är nått annat än symptom på ägglossning iaf :P annars är ju min kropp helt kaos.
Igårkväll högg det till i min ljumske/nere till höger i magen. Kan vara vadsom men det är ju inget som brukar hända.
Hur involverade är era män i allt med ägglossningstester och barnlängtan (klart de vilken många män är ju inte så öppna med känslor osv) och sen graviditetstester och planering?
Hur involverade är era män i allt med ägglossningstester och barnlängtan (klart de vilken många män är ju inte så öppna med känslor osv) och sen graviditetstester och planering?
Min är ganska neutral eller vad man ska säga, det är inte så att han är jätte upp i varv som jag är men han bryr sig ändå och visar intresse på ett bra sätt :)
Hur är det för er?