• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Kawinna skrev 2014-07-04 10:17:27 följande:
    corran skrev 2014-07-04 08:48:14 följande:Åh hoppas verkligen att det ska gå vägen den här gången! Vilken lycka :D hop
    Tack så mycket :)
    Hur går det för er med blödningarna?

Hmm jag svarade men det verkar inte ha skickats iväg.

Jag är förvirrad. Lite rosarött på pappret men inte varje gång :/
  • Milleman
    corran skrev 2014-07-04 17:36:54 följande:

Rosa på pappret nyss och mensvärk.. Börjar nig forsa bkod snart pappr

Tror samma här. Även om det beter sig helt annorlunda denna gång.
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-07-04 22:33:01 följande:
    Tack smile1.gif
    Milleman skrev 2014-07-04 14:20:33 följande:

Hmm jag svarade men det verkar inte ha skickats iväg.

Jag är förvirrad. Lite rosarött på pappret men inte varje gång :/

Märkligt... har du med dig något test? smile1.gifHoppas det inte blir något mer blod! Men annars är det bara att kämpa vidare smile1.gif
    Nä min fantastiska make packade om i necessärerna så testerna blev hemma!! Gargh!! ;)

Lite mer blod men ändå "för lite" för att följa vanlig mens.

Vi hoppas faktiskt lite nu då det tydligen kan vara vanligt med blödning vid bim. Samtidigt vill jag inte bli för besviken. Men vet att jag kommer bli det :/
  • Milleman

Imorse blödde jag lite mer (på pappret) och tänkte att nu har mensen kommit igång. Nu precis typ ingenting.

Däremot är jag mycket mindre känslig i brösten och känner nästan inte av fogarna. Funderar på att köpa ett gravtest för att få ett hum.

• Milleman

Hur går det corran?

Jag tänkte gå in hit imorse och skriva att det var helkört här. Blödde mer. Men sen har jag kissat två gånger utan att det kommit något under dagen :/ däremellan har det kommit. Fattar ingenting.

På fredag köper jag nog ett test.

• Milleman
    corran skrev 2014-07-06 19:13:45 följande:

Hoppas det är graviditetsblödningar du har! :)ummarna för

Hur ska man veta?

Att detta inte beter sig som vanlig mens är ju helt säkert. Men jag har faktiskt inga gravidsymptom heller.

Men på fredag ska vi in till en affär så om jag fortfarande misstänker att det kan vara graviditet så testar jag då.
  • Milleman
    corran skrev 2014-07-07 11:36:30 följande:
    Knepigt värre :/

Här kom störtfloden imorse med en jääääkla mensvörk så håller på svimma av!
    Ja idag (?!!!) kom min mens igång ordentliges. Men vad fasiken var det här nu då. Småblåsigt torsdag-måndag och nu som vanligt. Står helt utan ideer till vad som händer.

Nästa gång får det minsann ta sig för oss!!!!
  • Milleman

Så fort man deppar klart :P ser fram emot nästa försök nu. Trist att mannen min orsakade att vi glömde äl-testen hemma. Känner att jag hade velat ha de att gå på. Eller får vi väl ligga varannan dag igen :P det var en pärs haha, men nu är det semester så det kan ju gå.

• Milleman
    lilljohansson skrev 2014-07-10 09:35:16 följande:

bim på söndag men mår otroligt illa.. o ömma bröstvårtor..

Låter ju lovande :)
  • Milleman

Men förvirringen fortsatte visst. Mensen varade i en vecka som det brukar. Typ då inget igår och jag tänkte att det var över. Men idag blöder jag mer igen? Och hade värsta mensvärken imorse :S det brukar jag ha kanske dag 3-4.

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)