• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2014-06-28 08:16:05 följande:
    Klart det kan va tecken på graviditet, hoppas vetkligen det! :)

Själv så känner jag inte speciellt mkt :/ lite molvärk ibland men det har jag haft de tidigare försöken också så..
    Jag hade velat ha mer tecken nu så man kunde känna sig hoppfull eller invänta mens.

Har varit trött som bara den men har fått sova två nätter utan sonen och blivit piggare. Har haft ont i höfter men började använda mina bra joggingskor så försvann det med.

Så alla eventuella "symptom" har kunnat hjälpas :P

Förutom att jag har så himla hård (inte snabb) puls. Känner varenda slag.
  • Milleman

Yr! Förvisso trött och stressad men är helt snurrig i huvudet. Har ätit både kvarg och russin men hjärnan snurrar runt.

Ihop med min hårda och lite i överkant höga vilopuls skulle man kunna tro att jag börjar bli sjuk men jag vill tro helt annat :P

• Milleman
    lilljohansson skrev 2014-06-29 11:02:24 följande:

har denna vecka haft 3 dagar med liknande ägglossningflytningar.. vad kan det bero på?

Det har jag varje gång typ. Kanske kan variera?
  • Milleman
    lilljohansson skrev 2014-06-29 13:20:44 följande:
    men hade förstått det om dagarna hade hängt ihop.. men helt utspridda..?
    Jaha. Jag har sammanhängande.
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-06-30 16:12:19 följande:

Nu har samma huvudvärk kommit som jag hade förra månaden, tänk om det är ett liten frö där ändå! smile1.gif

Håller tummarna!
  • Milleman
    Nallebjörnis skrev 2014-06-30 21:58:35 följande:

Jag har fått Plus
    Har inte Bim förrän torsdag men kunde inte hålla mig längre...
    Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå Flört

*Michaela Victoria 091216*
    Gratulerar :)
  • Milleman

Jag är otålig samtidigt som jag inte vågar hoppas för mycket. Vill så gärna vara gravid nu och mysa med den tanken hela sommaren :)

Idag åkte vi på segelsemester så nu är det fokus på sonen 24/7 så jag vet inte när vi ska göra barn isåfall haha :P

• Milleman

Har haft så mycket känningar (överdrift att säga att det gör riktigt ont) i höfterna. Det ger mig två tankar. Trist om jag är gravid och redan har problem. Men än värre, vad jobbigt om jag inte är gravid och har fått så här mycket problem med höfterna :O hoppas på graviditet.

• Milleman

Kunde inte hålla mig så ville testa idag. Men så hittar vi inte testen nånstans XD haha. Ödet kanske!

• Milleman

Åh men usch... Jag har fått så ont i min främre fog. Typ aldrig haft och absolut aldrig i ogravit tillstånd :( känns som någon trycker in en. Stämjärn och ska bända sönder... Eller ja. Nästan!!

Varför?! :/

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)