• snobben00

Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014

Här är underverket

• snobben00
    BlankaBlanka skrev 2014-10-24 21:40:58 följande:
    Idag har jag gråtit. Känns som det aldrig kommer ta slut. Börjar få svårt att röra mig eftersom magen är så gigantisk.

Hittar på saker på dagarna, träffar vänner, familjen, går på bio och allt det där som alla sagt att man inte kommer hinna efteråt.

Hoppas hoppas det drar igång snart.
    Jag hoppas verkligen att det får starta för dig nu!!!
    Jag håller tummarna.

kom  hem igår kväll och sover knappt alls, 7 timmar sen tisdag morgon.
    Det gäller att ta små stunder här och var för att hinna med sig själv men det är svårt, känner att jag blev så överrumplad av att det blev en vecka före bf att det finns en del saker här hemma som inte blev klara innan...  bara en sån sak som att se till att alla räkningar blir betalda, tvätten i maskinen mm. sen får vissa saker vänta... så är det
    Kram alla
  • snobben00
    Danisen skrev 2014-10-26 16:01:12 följande:
    Så fin han är smile1.gif
    Hur känns det inför den stora dagen imorgon? Känns det läskigt eller bara förväntansfullt?
    Det är verkligen jättestort när man får se och känna på den lilla för första gången, stort och overkligt!!!
    Lycka till!
  • snobben00
    Danisen skrev 2014-10-28 14:37:29 följande:
    Vi har fått en liten flicka <3
    Gratulerar!!!! Nalle
  • snobben00

Väntar med spänning på uppdateringar från er om hur det går!

Här hemma har vi alla blivit förkylda Rynkar på näsan även Lilleman så vi har fått skaffa koksaltlösning för att spola näsan och en nässug, han är helt igentäppt stackarn!!!

Amningen har inte fungerat alls, började med att han inte fick till det och jag fick sår och blev jätteöm så nu har vi hyrt med oss en elektrisk bröstpump från bb. Så nu pumpar jag var tredje timme och ger honom i flaska.
    Huvudsaken just nu känner jag är att han får min bröstmjölk. Sen får vi se om vi får till det framöver...

Har gråtit en hel del och känslan av att göra fel och inte räcka till har funnits många gånger men tror att jag sakta men säkert håller på att växa in i mammarollen. Antar att det får ta sin tid.

• snobben00
    ser91 skrev 2014-11-01 10:21:29 följande:
    Tack :) längtar! Väldigt smärtsamma värkar nu :( vissa är svåra att hantera. Upplevde ni att vissa värkar gjorde mer ont än andra? Tycker det är skönast att stå upp under värkarna än så länge. Värkarna kommer inte tätare än. Runt var 10:e minut. Hoppas värkarna kommer tätare snart och att förlossningen snart är över, längtar så! Har gått över bf med 12 dagar, hoppas verkligen inte att värkarna pågår länge så det blir en väldigt utdragen process. Tycker att jag gjort mitt snart ;P
    Lycka till nu!!!
Svar på tråden Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014