Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014
Har inte börjat med mina mammajeans än utan använder mina vanliga jeans fast med en resår för att nå knappen.
Nu har vi beställt vagnen! Beställde via nätet och fick den 1200kr billigare än i affär.
Har börjat köpa lite bodysar och byxor i stl 50/56 också och snart är det dags för att ställa i ordning rummet och inhandla skötbord och liknande, ska bli jättekul men samtidigt är jag liiite orolig för att nåt ska gå snett på slutet..... tänk om man skulle komma hem tomhänt från bb vilken mardröm!
Hur går det för er andra?
Jag vakade upp med smärta i blygdbenet på vänster sida och antar att det är foglossning jag
börjar känna av?! Jag hoppas att det inte förvärras
Hur mår ni andra? Några känningar?
Känner ni av bebisen varje dag? Jag känner nån enstaka gång per dag och ibland inte alls men i förrgår kväll var det ordentlig aktivitet under kvällen.
Barnmorskan sa till mig att vissa känner inte av det regelbundet förrän framåt v.25
Googlade på moderkaka högt i framvägg som det stod på mitt papper från Rul och det är vanligt att det dröjer längre innan man verkligen känner av bebisen då eftersom moderkakan ligger i vägen och dämpar.
Känner mig lite lugnare. ..