Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014
BlankaBlanka skrev 2014-08-15 14:10:31 följande:
Hej!Nu är sista dagen på semestern och på måndag är jag tillbaka för 6 veckor till på jobbet. Lite orolig för att jag ska vara väldigt trött. Brukar vila på eftermiddagen då min energi brukar vara låg.
Nu sätter det också igång med föräldrakurs och profylax. Vi ska även på nytt ultraljud nästa vecka (v.32). Hoppas vi nu kan få veta vilket kön barnet har ????. På måndag ska vi till barnmorskan och då kanske vi också får veta hur den ligger. Tycker den rör på sig olika mycket olika dagar och brukar vara vaken på förmiddagen, sen eftermiddag och när jag ska sova. På natten är den oftast lugn.
Skönt att höra att ni alla mår bra. Tänk att vi följt varandra så länge nu ????. Ser med spänning fram mot allas BF.
Åh, vad kul med ultraljud så sent, vi gjorde ju ett extra i v.27 eftersom jag varit lite orolig över att jag inte kände så mycket men han mådde bra och det var så fascinerande att se honom hur fin han var nu

Hoppas ni kan få veta kön nu. Vad har ni gissat på? Såg dom inget vid RUL?
Ja, vi har verkligen följts åt genom IVF och graviditet och snart är vi i mål med våra små efterlängtade sötnosar

Vi var på Ks i Solna på deras förlossningsföreläsning och fick mycket bra info. Var har du valt att föda?
Vi ska också på föräldrakurs snart, 12 och 19 september är det dags.... spännande faktiskt!