Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014
Har legat hemma utslagen i migrän idag och blir hemma även imorgon. Så less på denna smärta nu!!!
Var ju enklare före graviditeten... bara att ta medicin och sen mådde jag som vanligt igen efter en halvtimme. Nu ligger jag och plågas i 2-4 dygn/gång! Outhärdligt!
Börja kännas mer och mer på mina vanliga jeans nu, kan inte längre knäppa knappen utan har börjat använda tummy tie (resår för att nå knappen) och börjat lite smått med mammajeans. Men jag tycker att det spänner i magen ändå och böjer jag mig ner känns det som dom är på väg ner istället
Ringde och berättade för mamma och pappa igår och berättade att dom får ett barnbarn i slutet på oktober.
Berättade för första gången för mamma om vår långa IVF-bakgrund och vårt missfall förra sommaren, kändes bra.
Även en kär gammal arbetskollega som jag även arbetat tillsammans med på ett tidigare jobb fick veta idag.
Han skickar alltid ett mess och frågar hur det är när jag inte är på jobbet. Han blev jätteglad! Han har själv haft problem och kunde inte få barn utan adopterade för 13 år sen från Korea.