Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-04-12 19:19:02 följande:
    Tänker inte du på "The Hobbit II"?

" rel="nofollow" target="_blank">

Joo jag har inte sett varken hobbi i eller hobbit ii

men jag får rysningar längs ryggraden varje gång jag hör den... 
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-12 20:01:30 följande:
    Anar jag en filmhelg snart?
    Tänkte haft idag men så lyckades jag dra ner nya Thor filmen i fel format och surade till! 

Sen var det ju det där med att hitta ro i kroppen och sitta ner och kolla på film själv då.

Fast jag har varit sugen på sagan om ringen filmerna ett tag också och gudfadern och tja massor av filmer hehe. Har ett gäng i datorn som jag minsann skall se, ja någon gång när jag har ro i kropp och själ då.

Får väl inta soffan och se på serier då. Jag bara vägrar gå utanför dörren känner jag eller iaf utanför tomten, hunden måste ju ut hahah. Borde dock gå in till byhålan för jag glömde min grädde hos kompisen igår, men jag vet inte kl e redan åtta liksom.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 19:40:41 följande:
    Häxan du kan vara stand in för mig ikväll. En väninna som tjatar om att vi ska på spelning ikväll. Det är bara små långhåriga pojkar på scenen där. Finns säkert i alla nyanser.
    Är alldeles för seg för att ta mig någonstans idag. 
    Åhhh men självklart, alltså jag kan absolut offra mig känner jag. Oskyldig Nema problema liksom Cool

Kastar på mig gummiskorna and off i go!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 20:37:13 följande:
    Du får värma upp med den här (inte det bandet, men liknande)

" rel="nofollow" target="_blank">

Skjut mig! Jag hade glömt bort att jag hade bjudit folk på middag ikväll (sitter i myskläder) har lyckats välta ut kakao och kokosmjölk över hela köksgolvet Skrikandes
    Danke.

Men jisses vad har du lyckats med Kom gästerna mitt i det där också eller. Familjepizza Lösningen på mångas middagsproblem! Eller nått annan hämtmat!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-12 21:21:59 följande:
    Du har inte vägarna uppåt landet någon gång?

Vi streamar film via mannens Wii-U..

Har nostalgikväll med Ghostbusters!

Barnfria efter 3 veckor! Och imorgon blir det Ullared.. Skulle åkt idag men barnens farmor blev sjuk och kunde inte sitta barnvakt, ingen annan hade möjlighet..
    När jag tagit ett körkort och har en husbuss så lovar jag att komma på frekventa besök. Alternativt pesten tar alla djur och jag och mini överlever.

Who you gonna call!!!!!! 

*grönt slajm yeah*

NJut och njut och njut, är ju barnledig här och vad gör jag, joo jag sitter vid datorn och lyssnar på musik, tja en av de saker som fungerar utmärkt att göra även när mini är hemma hahahah
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-04-12 22:27:27 följande:

Förra gången slapp jag med detta, men då hade jag ingen sexig sambo som gick hemma i arbetsbyxor.
    Han får gå runt i burka eller nått!!!

Fan jag får nog skaffa ett andra barn själv, orka gå runt och sukta efter något man inte får Eller snittas igen Död Spöke
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 22:34:47 följande:
    Nope, en enkel Khao Pad Namprik Pao Sai Kai (himmalagad) med Snickers till efterrätt Nu pimplas det vin och lyssnar till Stonerrock (inte mitt val)  

hahahah kyckling går ju rätt fort att laga. Fast jag har aldrig ätit det där vad jag minns.

Snickers, great!

Vad tusan är stonerrock?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Gotlänning skrev 2014-04-12 22:56:14 följande:
    Tur man inte har det problemet, skulle vara tråkigt om kvinnor runt en skulle få en dos knäsvaghet och ramla ikull eller vrida sönder något.

Sånt vill man inte ställa till med.
    Vad du menar egentligen är att du har för få armar för att hjälpa alla och förhindra att de faller samtidigt, en sann gentlemans problem! I see Tomte
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Gotlänning skrev 2014-04-12 23:12:55 följande:
    Säg till när du tagit sjökort eller blivit kapten (eller vad man nu måste ha för att åka pråm) på någon skuta så kan du hälsa på mig.

Förövrigt så är Ghostbusters en av de roligaste filmer som har gjorts.
    Will do, will do. Kan man paddla kanot över? Var rätt duktig på att paddla förr, kan ju visserligen ro också när jag tänker efter. Hade velat ha en roddbåt i sjön här uppe, fan vad nice, ro iväg och hitta nån stenhäll långt bort från alla andra och spendera halva dagen där *drömmer mig bort* 
    Pappa är ju sjöman så jag tycker att jag liksom borde få "körkort" för sjöfart direkt bara därför!

Jaaa den är  sanslöst rolig. Älskade den som barn och gillar den ännu.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!