Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Hittade receptet på spenatplättar så här är det.

Man skall egentligen ha räckor, sallad, créme fraiche och lite annat till. Så om man är fyra som skall äta bara plättar så skulle jag göra dubbel sats. Jag och mini äter plättarna utan tillbehör och det blir alltid plättar över.

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-11 00:38:42 följande:
    Haha!! smile2.gif Min fd svärfar var sådan, inte SÅ kul i verkligheten! smile2.gif
    Min svåger är lite sån OMG det är mer än en gång jag velat knyckla ihop honom till ett paket och skicka till Amazonas djungel eller så. Men har har blivit bättre, mer mänsklig efter sina typ 12-13 år inblandad i vår knasiga familj ha ha

Vi är dessutom rätt lika då och då så jag gissar vilt på att han i sin tur velat vrida om nacken på mig både en och hundra gånger. Jag tycker dock verkligen om honom.
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-11 11:37:23 följande:
    Det där är nog något för mina korvar, ska spara receptet och testa nån dag!
    Älskar man spenat så gillar man dem. Vi älskar spenat här hemma. Mini har varit galen i spenatsoppa sen hon var en fis hög typ.
  • HäckHäxan
    Orcha skrev 2014-04-11 12:16:57 följande:
    Kontrar inte så snabbt med en dikt av Karin Boye som heter "Världen är drömd";Världen är drömd av en sovande gud, och gryningens rysningar vattrar hans själ. Minnen av ting, som hände i går, innan världen var till, spökar, glimtar. Det, i vars väsen vi inte har någon del, möter oss där vägen kröker, det andas en fasa, som inte är vår, från gränserna långt borta, från världar av andra lagar. Somna, somna tyngre, du sovare, tills drömmen inte plågar dig mer, eller vakna till dagen, skapare, och gör oss verkliga!

Jag är ju inte riktigt lika cool som andra...
    smile5.gif
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
    Jag älskar Boye <3

Var länge sen jag läste den dikten. Mina böcker blev förstörda. Massor av diktböcker och citat/ kloka ordspråk. Är nördigt förtjust i citat och ordspråk. Eh jag hel enkelt rätt nördig överlag. Haha

Det nästan gör ont i mig för jag vill måla och inget utrymme finns för att göra det.
  • HäckHäxan
    Forrest skrev 2014-04-11 12:43:08 följande:
    så där ja,..,., nu börjar det likna nåt.,.,.,
    jag ska dra på mig grovjobbarkläderna ikväll o bygga i bar överkropp... få se om det ger napp
    Jag gillar vara överkroppar så på mig hade det funkat......
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-11 12:29:32 följande:
    Jag älskar spenatsoppa, mina barn har gillat det men senast var det inte gott tydligen. Men det var längesedan och de gillar när det är saker i plättarna så det lär funka Katt
    Första gången Freja åt den sa hon oj vad äckliga de ser ut, sen smakade hon och säger men OMG vad goda de är.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-11 12:34:32 följande:
    Ååååh!!! *Hjärta*

*Skriver ner*

Ungefär som när jag gör våfflor då, mer räkröra osv till smile2.gif
    <3

Ja lite så. Är de föresten nått lchf recept du har på våffelsmet?? Tar gärna det i så fall.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-11 12:39:37 följande:
    Exets familj har alltid låtit honom hållas, för det går knappt att resonera med honom.. De gav upp för länge sedan..

Han fick mig att tappa hakan en gång, när han mitt under en diskussion, hävde ur sig; "Ibland tror jag att måste ha någon slags diagnos. Ungefär som Aspergers.."

Något jag alltid misstänkt btw... smile5.gif
    Nå för denne man är det nog lite genetiskt. Han äldre bror är värre. Där har du någon jag verkligen velat ha ihjäl under åren

Tog år att få min svåger att Hajja att han har nån diagnos. Men för några år sen kläckte han att hmm jag skulle nog kunna få en diagnos eller två på papper om jag velat. No shit sherlock äre sant

Och så har han fattat att han är värdelös på att hantera folk om de är ledsna eller nere så oavsett om de är vår familj som ringer och är ledsna eller hans familj så svarar han i telefonen så säger han jag hämtar tjejen så får syrran ta hand om den som e nere. Han blir som handlingsförlamad och vet inte hur han skall reagera eller agera alls. Men nu har han ju hittat en "lösning" och är medveten om sin brist iaf.

Fler kunde han mer eller mindre säga jaha och dra nån matematisk ekvation eller annat knasigt
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-04-11 12:45:19 följande:

Måste testas!
    Gört!!! De är riktigt goda och förbaskat enkelt. Jag gillar mat som är enkelt att göra alternativt sköter sig själv ha ha
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!