Knall skrev 2014-04-11 12:39:37 följande:
Exets familj har alltid låtit honom hållas, för det går knappt att resonera med honom.. De gav upp för länge sedan..
Han fick mig att tappa hakan en gång, när han mitt under en diskussion, hävde ur sig; "Ibland tror jag att måste ha någon slags diagnos. Ungefär som Aspergers.."
Något jag alltid misstänkt btw...
Nå för denne man är det nog lite genetiskt. Han äldre bror är värre. Där har du någon jag verkligen velat ha ihjäl under åren
Tog år att få min svåger att Hajja att han har nån diagnos. Men för några år sen kläckte han att hmm jag skulle nog kunna få en diagnos eller två på papper om jag velat. No shit sherlock äre sant
Och så har han fattat att han är värdelös på att hantera folk om de är ledsna eller nere så oavsett om de är vår familj som ringer och är ledsna eller hans familj så svarar han i telefonen så säger han jag hämtar tjejen så får syrran ta hand om den som e nere. Han blir som handlingsförlamad och vet inte hur han skall reagera eller agera alls. Men nu har han ju hittat en "lösning" och är medveten om sin brist iaf.
Fler kunde han mer eller mindre säga jaha och dra nån matematisk ekvation eller annat knasigt