Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

pälle241 skrev 2014-04-12 15:16:07 följande:
    "... till viss del" ?
    Själv tittar jag ju enbart på nakna kvinnokroppar för att de är vackra Tungan ute
    Ja till viss del som i att det till viss del är konst, fast de i praktiken är ett helt vanligt fotografi och inte nått proffsigt tagit foto / konst fotografi. Så inte ren konst men estetiskt tilltalande OCH vissa delar var absolut jävlig vackra!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-12 15:19:19 följande:
    Haha...tack!{#emotions_dlg.flower}
    Nu har ju tyvärr min lilla bubbla spruckit och dom sett genom mig!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Illa! OM du byter till Honjävulens vänstra hand så kanske du kan vinna tillbaka din hårda image? Drömmer
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 15:21:18 följande:
    Jag skrämmer inga små barn med min uppenbarelse liksom.
    Känner mig sjukt vacker nu! Hjärta
    Du ser, helt av godo. Det gör däremot jag! Eller mer när jag öppnar munnen då

Sjukt vacker alltid!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-12 15:37:36 följande:
    Från filmen "Frost"
    Inte sett den ännu. Bara hört fire låten därifrån, mest för jag älskar snubben som sjunger den OCH han är ju dessutom rödhårig hehe Oskyldig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Så nu har jag spermat klart tror jag!

Min nacke var bra igrå, måste inbillat mig, för nu suger den mer eller mindre getpung och gör ont som fan igen Skrikandes Tji fick jag för min tanke låt den vila igår, gjorde ju ingen skillnad, så jag kunde lika gärna härjat loss igår när den kändes ok! *morr*

Försöker hitta kraft att skriva, har lovat skriva en sak till någon underbar och jag vill, men tappar njutningen i det hela när jag har ont, snyft!

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-12 15:51:31 följande:
    Haha...isf är nog "Runt Djävulens Händer" bättre...!Skrattande
    Om man nu gillar fisting vill säga!
    Kaaabooom *min hjärna fick ett slag anfall* 

Händer känns eller för pluralis, singularis i form av hand känns mycket bättre, för mig personligen. Om jag nu gillar fisting vill säga Oskyldig 

Så runt djävulen hand.

Annars låter runt fanskapets näve helt ok hahahahahha {#emotions_dlg.djavulsk}
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 15:45:18 följande:
    Fast man ska inte generalisera för mycket. Det finns ynglingar som mycket väl vet hur man för sig bland folk och fä. De är få men jag har faktiskt bevis för deras existens Drömmer
    Jag håller käften, till och med jag har ibland vett på det.

Klart de finns. Helt ärligt jag vill mest ha en helt vanlig vettig jävla man, sen om han är 23 eller 43 är liksom skit samma känner jag. Lugn och ro är mitt mål, min riktlinje och vad jag vill ha. Balans och må bra ihop. Ålder och sånt krafs är egentligen helt irrelevant i sista änden känner jag. Så en smart jävel med fötterna på jorden och en stor portion humor, thats all i need! ( jo som gillar sex också, känns rätt viktigt kom jag på )

Är i sista änden en rätt enkelt person, inte materiell och värderar så många andra saker mer än prylar, Alltså andra får gärna gillar prylar och sånt där, så länge det är ok att jag inte delar intresset Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 15:55:38 följande:
    Jag tycker vi sammanfattar det hela med att Vi gillar män (Häckis lite mer pojkar då'rå ),
    sedan får de vara lite hur de vill faktiskt, bara de är underbara!
    Ja underbara skriver jag under på utan tvekan!

Fast jag har ju gjort nån helvändning de sista åren Obestämd Inte riktigt vant mig själv vid att jag ser på män i min egen ålder och äldre på ett annorlunda sätt. Kanske nått tecken på personlig mognad, vad tusan vet jag. Men vips är dom iaf attraherande och de där på 23 är sällan attraherande numera. Knepigt läge verkligen. Alltså sen beror ju mycket på vad fan det är som kommer ut när de öppnar munnen, givetvis!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!