Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

TheNarrator skrev 2014-04-11 15:23:04 följande:
    Det finns massor jag inte bemästrar. Jag är inte en självgod jävel som tror att jag är störst bäst och vackrast, för det är jag inte. Men jag är jävligt bra på det kan och det sticker jag inte under stol med!

Men att missuppfitta något ibland är helt naturligt Skrattande
    Så sant som det var sagt.
    Och det fanns ödmjukhet. Vem kunde ana

Massuppfitta, det är är göra det lite mer, lite bättre än enbart missuppfitta saker. Man kan säga att jag är mer av en expert på den punkten om än inget annat i universum.

Man ska inte sticka under stolar eller mer det är inget jag rekommenderar. Blir bökigt och det kan vara trassligt nog att sticka även när man sitter på stolen och gör det!

Fridens liljor och i min del av Sverige så lyser solen * jippie*
  • HäckHäxan

Känner mig så oseriös idag, översprallig addihadd och dryg. Ingen fantastisk kombo bland folk.

Hade velat sitta med min bästa vän och balja Rom och käfta hårt men hjärtligt och låta okvädesorden hagla över varandra. Fan vad jag saknar det. Saknar honom. Jävla idiot till att flytta va fan!

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-11 15:59:41 följande:

Häckis: Du måste bara pallra dig till Fjollträsk nångång!!! Vin, snuskprat, hångel, smeka fläta... Du vet, massa najsiga saker!! smile5.gif

Jaaaaaa!!!!

Jag vill så det värker!!!!!! Ta mig tusan.

Har ni föresten noterat att jag försöker lägga av med en ful ovana?? Troligen inte men jag försöker frenetiskt sluta använda svärord när jag skriver.
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-04-11 19:01:49 följande:

Vilken jävla kuksajt det här är... Är det bara jag som blir utslängd och måste logga in på nytt varenda jvla gång jag laddar upp bild eller ska skicka ett mess?? Skrikandes

Pour some sugar on me...
    Nej du är inte ensam har blivit det hela dagen ur den jävla appen!!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-11 20:17:24 följande:
    Samma händer mig när jag försöker skicka mail.. smile8.gif
    Precis varje gång jag försökt idag.
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-04-11 23:12:41 följande:

Hej, jag skulle vilja ha en snabb sammanfattning på de senaste 2100 inläggen.... Någon?

Kram

Har onanerat en del sen sist. Själv??

Massor av dravel och sex har passerat förbi dig. Enkelt summerat.

Kram
  • HäckHäxan
    pälle241 skrev 2014-04-12 00:19:48 följande:

Jag tyckte bara det var lite roligt att se om folk här ville medge att de porrsurfar just nu. Ser jag till mig själv är det rätt givet smile1.gif

Porrsurfar inte just nu. Men jag såg på bilder av en naken man nyss
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-12 13:30:11 följande:

På tal om ekorr-historien häröver...

Mina brorsöner hittade en död talgoxe och propsade på att begrava denne..

Sagt och gjort, min bror hjälper dem med att gräva och göra ett litet kors på graven..

Äldste grabben, då 6 år, vill att de ska sjunga något, "för så gör man ju på begravningar."

-Vad ska vi sjunga då?

6-åringen; "Ja må du leva! Ja må du leva..."

Min bror fick nypa sig i sidan för att inte börja fnissa hysteriskt.. smile2.gif

hahahhahaha inte alls barockt på något vis.... Nej!
  • HäckHäxan

Jävla app!!!! Muppar idag med, fick starta datorn juh!

Nu skall jag läsa ikapp mig från någon gång igår, appen bara laggade igår så  :-/

Nå jag har iaf nått att göra

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    pälle241 skrev 2014-04-12 00:51:51 följande:
    Om du tittar på bilder av en naken man med syftet att bli kåt, tycker jag det har en viss likhet med porrsurfning
    Fast nu tittade jag inte på bilderna med syftet att bli kåt, utan för att jag tycker de var vackra rent estetiskt. Så man kan säga att jag avnjöt konst till viss del.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!