Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-04-14 17:01:20 följande:
    Måste jag gå till barnavdelningen för att köpa halvstrumpor?? Detta ska vara strlk 36 juuu!!!
    Åhh vilka underbara strumpor, älskar dom. Synd de var för stora
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-14 16:13:04 följande:
    Märkligt nog så är vare sig kropp eller knopp särskilt döda idag..
    Har hunnit med att städa, tvätta, diska, dricka flera koppar kaffe (utan mjölk då den tydligen hade surnat) och börjat planera för omplantering av inomhusväxter..

Ska snart ta en promenad ner till Ica för att köpa mjölk, kattmat och hämta ut paket..

På tal om att vara för öppen och ärlig om sig själv så är det ju ett drag jag själv tampas med.
    Dålig impulskontroll i stressade/ pressade situationer.. Tyvärr är det ju inte många som har överseende med det..
    Skönt att du inte tog ut dig. Jag hade dött. Efter två timmar i affärer så är jag nära att bli galen och börja mörda mina medmänniskor Tyst

Fan vad du är redig då. Jag har vart off hela dagen. Alltså jag hatar att ha ont. Är stryktålig som fan och har hög smärtgräns och ibland mer eller mindre känner jag inte smärta alls. Men när det är som nu så DÖR jag.

Jag har tittat i min trädgård idag och drömt. Skulle vila bygga om min uteplats eller vad tusan man nu kallar det. Typ ett altan/däck som står en bit ifrån huset. Iaf däcket behöver bytas och få nya brädor och när man ändå gör det så skulle jag vilja få upp stolpar och en taknock, så man kan sätta tak över, hade vart nice att kunna ha utemöbler med dynor som man inte måste bära in jämt. Så tak och två väggar hade jag velat ha. Då hade jag byggt en sån där lastpalls soffa

Svårt det där. Jag känner aldrig behov av att ljuga, hyckla eller vara hemlig, det ligger inte i min natur och jag är ju sån här, detta är den jag är, både här inne och irl. Visst att man kanske anpassar sig till sällskapet och absolut så snackar jag inte enbart sex irl som det lätt blir här inne. Men det beror ju också på att jag skiter i vad nån fullständig främling tycker om vad jag gör, hur jag lever och vad fan jag har på mig. Det är knappt jag bryr mig om vad de jag älskar och bryr mig om tycker om den saken Eller de får ju ha åsikter och jag vet att folk kan mena väl, men jag väljer ändå själv det jag tycker är bäst helt enkelt.

Nu är det bara bloggen kvar som skall tömmas, det trista är väl att "förlora" alla fina och mindre fina kommentarer. Sen det här med de videos som finns på mini, de är de enda filmerna som finns efter att min kompis fittade bort alla bilder och filmer på min datorn när han skulle fixa den från virus, han fittade bort hela datorn också för den pissade tydligen ett par katter på Obestämd Men iaf allt från Frejas första 2 år är borta. Har skrivit i familjelivs guide tråden för att se om det finns något sätt att bevara filmerna på, typ om de kan spara ner dom och maila dom. För de verkar inte gå att spara från min användare. Betalar gladeligen för möjligheten att få tillbaka dessa få men för mig viktiga filmer på mitt enda barn.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-14 17:36:32 följande:
    Jag skrev tidigare att jag ska hålla mig ifrån fyllesex men jag måste nog utöka det där, ska inte ha sex alls om jag inte är förälskad. Måste jag bara lära mig att tänka med hjärnan och inte låta le fitty ta över.
    Pussy rules!

Nä jag förstår absolut hur du tänker, fanns ju skäl till mitt celibat och det finns skäl till att jag hmm stundvis tycker att jag är en idiot som bröt det. Men i ärlighetens namn om jag skall vänta på att få känslor innan jag har sex igen så hinner jag dö och återuppstå säkert tre gånger innan det händer.

Jag har helt enkelt svårt för att bli kär och ännu svårare för att någon skall bli kär i mig. 

Så det måste finnas nått hmm vettigt mellanting eller nått.

Nä celibat känns jävligt lockande ibland! Läs rätt jävla ofta!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    ulfsas skrev 2014-04-14 18:51:53 följande:
    Finns hårddiskarna kvar?
    Nej, då hade ju inte bilderna varit förlorade.

Han fick bort viruset, sparade mina grejor på en extern disk och har sen fått för sig att han laddat upp allt på nån lagringssida på nätet, tömt sin jävla disk och sen kissade hans polares katter på min laptop, alltså när den var öppen. Så allt är borta, oåterkalleligt borta. Det har gått några år nu så jag har väldigt svårt att tro att ett skit av något alls finns kvar.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Ohh my över 5 timmar inne på DS! Går och lägger mig iaf så fort jag gjort mina måsten.. Hej svejs

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    InTheShadow skrev 2014-04-15 10:50:39 följande:

Visst måste det väl ändå vara mysigt att ha någon att krypa nära intill, snarkningar eller ej?
    Jag hade tyckt det eller jag inbillar mig det, kan ju dock beror på att jag sover själv hehe. Så jag bygger en illusion om hur mysigt det skulle vara med sällskap
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-15 14:05:48 följande:

Fisar, snarkanden, smackanden och prat i sömnen....
    Oooh lord. Särbo särbo  måste vara ultimat så man får en paus från allt det där alternativt någon som reser en del i jobbet!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Vad är det för fel på fl:s moderatorer?

Är de verkligen så jäkla synskadade att de inte ser skillnad på en plojbild och på en bild där folk knullar eller just ämnar att göra det.

La in en bild här med en bunden brud med gag i munnen och massa små leksakstroll runt och en text, "Trolls, horny little buggers arnt they?", helt uppenbarligen gjord med humor, men nej enligt fl syftar den mer på att ha sex än ämnet sex och då undrar jag hur fan tänkte dom där, skulle alla små leksakstroll förgripa sig på kvinnan eller vad? Varje hyfsat normal vuxen vet att leksaker inte är levande! 

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-16 14:52:50 följande:
    Tror att de bara går på anmälningar alltså, sen väljer de nån standardkommentar... Obestämd
    Men det är ju helt stört va fan.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-16 10:38:59 följande:
    Fan vilken underbar dag!Solig
    Ibland så då jävlar är allt helt underbart utan någon som helst aning...
    Måste firas...Skrattande

open.spotify.com/track/665QutamWQIRyhMQdc8GM8
    Wunderbar Hjärta Vill mest kasta upp hängmattan och ligga och softa och lyssna på mer bra musik Solig
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!