Knall skrev 2014-04-14 16:13:04 följande:
Märkligt nog så är vare sig kropp eller knopp särskilt döda idag..
Har hunnit med att städa, tvätta, diska, dricka flera koppar kaffe (utan mjölk då den tydligen hade surnat) och börjat planera för omplantering av inomhusväxter..
Ska snart ta en promenad ner till Ica för att köpa mjölk, kattmat och hämta ut paket..
På tal om att vara för öppen och ärlig om sig själv så är det ju ett drag jag själv tampas med.
Dålig impulskontroll i stressade/ pressade situationer.. Tyvärr är det ju inte många som har överseende med det..
Skönt att du inte tog ut dig. Jag hade dött. Efter två timmar i affärer så är jag nära att bli galen och börja mörda mina medmänniskor
Fan vad du är redig då. Jag har vart off hela dagen. Alltså jag hatar att ha ont. Är stryktålig som fan och har hög smärtgräns och ibland mer eller mindre känner jag inte smärta alls. Men när det är som nu så DÖR jag.
Jag har tittat i min trädgård idag och drömt. Skulle vila bygga om min uteplats eller vad tusan man nu kallar det. Typ ett altan/däck som står en bit ifrån huset. Iaf däcket behöver bytas och få nya brädor och när man ändå gör det så skulle jag vilja få upp stolpar och en taknock, så man kan sätta tak över, hade vart nice att kunna ha utemöbler med dynor som man inte måste bära in jämt. Så tak och två väggar hade jag velat ha. Då hade jag byggt en sån där lastpalls soffa
Svårt det där. Jag känner aldrig behov av att ljuga, hyckla eller vara hemlig, det ligger inte i min natur och jag är ju sån här, detta är den jag är, både här inne och irl. Visst att man kanske anpassar sig till sällskapet och absolut så snackar jag inte enbart sex irl som det lätt blir här inne. Men det beror ju också på att jag skiter i vad nån fullständig främling tycker om vad jag gör, hur jag lever och vad fan jag har på mig. Det är knappt jag bryr mig om vad de jag älskar och bryr mig om tycker om den saken
Eller de får ju ha åsikter och jag vet att folk kan mena väl, men jag väljer ändå själv det jag tycker är bäst helt enkelt.
Nu är det bara bloggen kvar som skall tömmas, det trista är väl att "förlora" alla fina och mindre fina kommentarer. Sen det här med de videos som finns på mini, de är de enda filmerna som finns efter att min kompis fittade bort alla bilder och filmer på min datorn när han skulle fixa den från virus, han fittade bort hela datorn också för den pissade tydligen ett par katter på
Men iaf allt från Frejas första 2 år är borta. Har skrivit i familjelivs guide tråden för att se om det finns något sätt att bevara filmerna på, typ om de kan spara ner dom och maila dom. För de verkar inte gå att spara från min användare. Betalar gladeligen för möjligheten att få tillbaka dessa få men för mig viktiga filmer på mitt enda barn.