Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Chocolatina skrev 2014-05-07 23:52:54 följande:
    Samma gamma vanliga... KärlekFlört
    Thats the shit som gör att jorden snurrar och hjärtan går sönder!

Personligen är jag livrädd för kärlek, det är en av de få sakerna som jag på riktigt är rädd för och spindlar och att min dotter skall dö.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Chocolatina skrev 2014-05-08 00:06:26 följande:
    Mm, samma här. Kärleken kan vara riktigt förjävlig. Olycklig kärlek måste vara bland det värsta som finns. 
    Eller kanske inte... kanske värst är det att bli sviken av den person som man litar på allra mest...

Jag brukar inte ha tur i kärlek direkt...Drömmer
    Ha! Då är vi två. Tror inte det går att ta mig + tur i samma mening, en ekvation som aldrig går ihop riktigt. Obestämd

Nå jag kan ändå känna att det är en glädje att man ändå har förmågan att älska någon oavsett om det är besvarat eller inte.

Att bli sviken av den man älskar och litar på är sju resor värre tycker jag personligen, säkert mer än sju resor värre. Det är rätt lamslående helt enkelt. Inget jag har någon som helst lust att utsätta mig för.

Kärlek är vackert och det är fint och stort och underbart och jag älskar att se folk som är kära, som älskar varandra osv. 

Men när det kommer till kritan så ser jag det helt annorlunda om det skulle gälla mig. Vill inte lägga mitt liv i någons händer sådär, vill inte vara beroende av någon sådär, vill inte vara sårbar, svag eller ynklig, så jag avstår och springer fort som fan i motsatt riktning om minsta tillstymmelse till något som påminner om varmare kärleksliknande känslor skulle uppstå oavsett om det är från den andre ( då bryter jag hela skiten ) eller om det är från mig själv, då blir jag avståndstagande och gör mitt absolut bästa för att den andra bara skall dra självmant, funkar de inte så flyr jag. Helt jävla stört, jag vet absolut om det. Men brukar stenhårt hävda att jag helt enkelt inte mött rätt man än, vilket ju också är sant, för ingen har rubbat mina mallar sen Jesus gick i blöjor.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-08 00:28:37 följande:

Jag är ett enda stort "moment 22".. Är livrädd för att verkligen släppa in någon på livet och älska fullt ut..

Ändå är det jag gjort/ gör..

Tyvärr är jag skadad av tidigare erfarenheter och det får min man dras med..

Tydligen är jag värd besväret eftersom han fortfarande finns kvar och säger sig älska mig mer än livet.

Dock tvivlar jag alltid på mig själv och mina förmågor, så väntar bara på att han en dag ska vakna upp och lägga benen på ryggen..

Jag vågar vara ärlig om min osäkerhet, tankar och tvivel, som enbart handlar om mig, och han lyssnar och finns där.

Blir mer eller mindre galen på mig själv och försöker dagligen arbeta med min självbild för att bli starkare.

Att han kan, och vågar, älska mig trots mina ganska tydliga brister och mindre smickrande kvaliteter är stort..

Trodde inte att jag var värd det...
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Klart du är värd det, absolut värd det!! ??????????????????????????????
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-05-08 00:59:02 följande:
    Klart du är värd det, absolut värd det!! ??????????????????????????????
    Hmmm de där skulle vara hjärtan. Glömmer att jag inte skall göra det med iPhone ikonen utan såhär <3 så <3 gånger minst tio och två pussgubbar <3
  • HäckHäxan

Älska livet. Värsta seriösa samtalen här inne, nagellack, kärlek, älska, vara kär, förälskad, inte passa ihop och sist men inte minst ordkunskap och google!!! Djupa grejor. Har några sidor kvar att beta av, ville bara visa er mitt liv, just nu.

• HäckHäxan
    D W skrev 2014-05-08 21:11:13 följande:
    smile1.gif Bra låt, denna gillar jag 

gissar på att den handlar om Shankill butchers.
    Schna skrev 2014-05-08 19:25:30 följande:
    Jag gillar låten Hjärta

Den här blott 17-åriga rösten älskar jag just nu: 
    ">

Nice smile1.gif

Ett annat kul klipp på en duktig tjej

Fan vad grymt!!!

Tycket de andra låtarna var för jäkla bra. Vilka röster!
  • HäckHäxan
    ulfsas skrev 2014-05-09 12:02:29 följande:
    Själv så roade jag mig 5 ggr igår. Mycket tvätt blev det.
    Har dresserat barnen till att vika så stryker jag.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
    Great fun!

Stryka??? WOW du är min nya idol. Jg stryker knappt gardinerna när jag byter än mindre kläder.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-09 19:54:33 följande:
    Ser meditativt ut. Vackert!
    Var sjukt härligt att bara sitta där en stund. Har vart på språng hela dagen, på sjukhuset hos dietisten, sen passat barn och sen hos kompisen. Kom hem vid 18. Kompisen vill att jag kommer bort och baljar vin men jag dog lite. Funderar på att sätta mig och kolla på serier och mumsa chips och vila hjärnan. Vart mkt denna veckan. Fått mina diagnoser och tja det har malt runt en del i kolan. För en gång skull är jag lite glad för att det är barnledig helg. Nästa veckan är jag tvåbarnsmamma mån- tors. Spännande värre.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-09 19:55:54 följande:
    Du behöver en låt...
    Här har du tokjävel.Tungan ute
    open.spotify.com/track/0hCsskvnpm5q4snHSROfaP
    Den är så jävla bra!!! Älskar den covern fast P andra sidan gillar jag five finger rätt mycket oavsett önskar jag hade kunnat åkt till bandit galan och sett den.

Tokjävel, ingen annan ön du kan få det att låta rart och högst charmerande
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!