Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-09-22 00:14:29 följande:
    Gött det skulle vara... "Idag vill jag vara lång, smal och mörkhårig.. lite italiensk.." smile9.gifsmile2.gif

Tror själv på EDS och artros i händerna. ...
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Åh gud, jag hoppas det inte är EDS... Har en vän som har det och jäklar vad hemskt.
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-09-22 07:33:03 följande:
    Har tyvärr många överensstämmande symtom på det.. En sjukgymnast jag gick till för ett par år sedan frågade om jag någonsin utretts för det då hon tyckte att jag hade tydliga tecken.. Har försökt skjuta undan den tanken, men i.o.m mer och mer värk i leder och muskler, främst händer, fötter. Överrörliga leder, muskelsvaghet, lätt för blåmärken, värk i axlar/skuldror/nacke vilket leder till frekventa migränanfall, märkliga vrickningar och stukningar, plattfot, endometrios (en förvånansvärt stor del av endometriospatienter har även EDS.. Antagligen pga den kroniska inflammationen).

Jag kan böja mig fram och sätta handflatorna i golvet utan att böja knäna, jag kan böja mina fingertoppar till "klor", leden mellan tumme och pekfinger är förkortad etc..

Kan hålla på i evighet.. smile4.gif
    Okej, låter som många av de symtom min andra vän har.

Oavsett är det ju bra att få det utrett! Sen får du utgå därifrån.

*kramar försiktigt och länge*
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-09-22 21:41:17 följande:

Amen vad fan! smile8.gif 5;e gången den här veckan som jag, när jag ska citera ett inlägg, kommer in på personens profil istället! Så om ni har fått påhälsning, lugn.. jag stalkar dig inte! smile2.gif

Ibland när jag ska göra ett nytt inlägg i en tråd så får jag istället upp som att jag ska starta en helt ny tråd istället...
  • Fjäril Vingad
    hännrick skrev 2014-09-22 22:18:36 följande:
    Jag hade inbox-premiär igår (sort of).. det första rimliga meddelandet jag fått på FL :)

det förstaförsta dök upp redan första helgen jag var medlem.. en fjortis(ish) tjej(ish) som hade något hon vill tala om för mig (en total främling): "Jag hatar din kuk"

Jag blev lite förvånad så det enda jag kunde komma på att svara var "Jag också"

Oh my god!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-09-22 23:18:14 följande:
    Men herregud asså!!! Zoegas är det enda riktiga kaffet!!! Ni importerar det ju tom!!! smile8.gif
    Zoegas ekologiska...! Mums!!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-23 02:22:56 följande:
    Åh kan man själv få välja ut vilka skåningar man vill bli visiterad av? För så här på rak arm så finns det iaf minst tre i mitt huvud och de hade kunnat få göra det ihop också, så att jobbet verkligen gjordes noga noga och ja jävligt noga och lääänge. Et rum, ett bord, några stolar, låst dörr, jag och tre män, jodå jag kan leva med det..

Haaaaaaj

Hajjaru smile2.gif

Simma lugnt i duschen.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Men... AH! *fantasierna flyger iväg*
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-09-23 07:17:01 följande:

Lyckades avvärja en hjärtinfarkt nyss... Grabben är tydligen så exalterad av sin nya larmbricka att han var tvungen att larma på huset innan han gick.. med mig kvar i huset... smile9.gif

Tur att skiten går att styra via mobilen!

Förlåt att jag skrattar... Hahahahaaaaaaaa!!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-23 08:52:19 följande:
    I know.

Jag gjorde föresten en fjäril härom natten. Drömde defenitivt en snuskig dröm om en kompis. Vaknade och kände mig mycket förvirrad och bara hey what did happen there ??????? :-/
    Visst är känslan förvirrande! Ifs är du en het tjej, så att jag drömmer om dig är väl inte så konstigt...
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-23 10:48:21 följande:

Jag säger bara WOW fick en gb inlägg av en man på en helt annan sida, jag vill mest äta upp honom haha. Nä men hans ord gjorde mig absolut glad i vart fall. Intressant individ helt klart OCH bor såklart i Stockholm.

Alltid Skåne eller Stockholm va fan! Skrikandes

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Komsi, komsi...
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-09-23 11:00:26 följande:
    *Lipar år* Elak! smile8.gif
    Love you! *puss*

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!