Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Och jag har äääääääntligen fått ihop bokhyllan!! *fanfarer*

Nu velar jag ifall jag ska våga lyfta upp den från golvet själv...

• Fjäril Vingad
    ludenfot skrev 2014-10-01 10:29:44 följande:
    Hurra hurra Skrattande 
    Ja du klarar säkert av åbäket och i annat fall finns det ju alltid silvertejp Tungan ute
    Provade försiktigt och nej, jag fixar inte att få upp den själv. Den får ligga till ikväll då jag förhoppningsvis kan få hjälp av nån granne.
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-10-01 10:50:25 följande:
    Fjäril Vingad skrev 2014-10-01 10:46:50 följande:

Provade försiktigt och nej, jag fixar inte att få upp den själv. Den får ligga till ikväll då jag förhoppningsvis kan få hjälp av nån granne.

*Muttrar något om envist qvinntimmer*

smile5.gifsmile6.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    *fniss*
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-10-01 19:35:16 följande:

Märklig dag. Kändes riktigt kass imorse och blä blä bajs. Men den löste sig lite, tror fan jag iaf nästan får ihop den där ekonomin som jag fittat bort. Nästan så jag hört min kusin viska det ordnar sig i skallen halva dagen och det verkar fan lösa sig.

Dessutom fått grejat en del sånt där som inte syns. Packat undan sommarskor. Jagat fram vantar och möss till mini me. Tvättat såna där udda saker som skall tvättas för sig. Plockat ordning i garderoben med handdukar och påslakan, ingen som ser men jag vet iaf att det är gjort. Kyckling står i ugnen klar. Riset e klart, bara göra sås. Mini käkar kvällsmat vid tvn, snart dags att natta. Läxan är gjord. Jo jag har röjt i mitt städskåp också och skurat sopskåpet, kattlåda. Mätt och planerat mitt städskåp som skall bli garderob för jackor och sånt tänkte jag i vart fall smile1.gif

Och jag är sjukt sugen på att pyssla. smile2.gif inget jag tänker göra nu men ändå.

Himmel vad du legat i! Grymt jobbat!
  • Fjäril Vingad

Luften gick ur mig lite grann... :-/

Årets lönesamtal lämnade allt att önska. *suck*

Nån som har ett välbetalt kontorsjobb till övers? Södra Stockholm.

• Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-10-03 17:43:44 följande:
    Man kan ju köpa. annars Oskyldig
    Fjäril Vingad skrev 2014-10-03 17:28:56 följande:

Luften gick ur mig lite grann... :-/

Årets lönesamtal lämnade allt att önska. *suck*

Nån som har ett välbetalt kontorsjobb till övers? Södra Stockholm.

Snåla jävlar?
    Make your mistakes, take your chances, look silly, but keep on going. Don?t freeze up. - Thomas Wolfe
    Well... Typ!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-10-03 21:24:07 följande:
    Ja , den jäveln spunkade just ned mina kex. Jag håller du trycker ned mobilen á la deep throat!
    Hörde jag deep throat?!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-10-03 21:41:06 följande:
    Yes darling! Men nu var det inte i den vanliga trevliga bemärkelsen där det inbegriper en myspinne, utan nu skulle det ju vara din mobiltelefon som skulle tryckas ned långsamt i halsen på spammaren. (Hoppas, hoppas att du har en Samsung Galaxy S5) Drömmer
    Myspinne?! Skrev du just myspinne, vännen?!

(Jag har en iPhone 5, men kan nog leta fram en urgammal mobil á la hundben nånstans...! )
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-10-03 21:46:40 följande:
    Ja, myspinne. Det heter ju så på FLska. Skulle jag skriva kuk skulle jag nog få ett litet mail om att jag knullat tråden igen och så kan vi ju inte ha det smile9.gif
    Hörde jag knulla?!

(Ja, det är flera veckor sen jag hade sex. Frågor på det? )
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!