Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-09-26 21:56:11 följande:

Vad sägs om det här som outline till min nästa bok?

Prolog: Contact, invasion, kid Kana
    Kapitel 1: Kana the rebel
    Kapitel 2: Kana and Kei
    Kapitel 3: Kana Confused
    Kapitel 4: Kana and Kei again
    Kapitel 5: Kana the vampire
    Kapitel 6: Kana and the Dragons
    Kapitel 7: Kana loses his sanity
    Kapitel 8: Kana's darkness
    Kapitel 9: Light at the end of the tunnel
    Kapitel 10: Kana steps up to the front
    Kapitel 11: Kana holds the line
    Kapitel 12: Kei's fare-well

Det känns som att jag borde ha minst ett kapitel till, men kommer inte på det nu....

Nå, vad tycks?
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
    Låter jättebra!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-09-26 22:07:51 följande:
    Solig
    HäckHäxan skrev 2014-09-26 21:58:52 följande:Ser helt ok ut för min del.

13: Kana dide
    13. Kanas done
    13. Kanas never ending story

Nä förlåt känner mig lite extra störd idag!

Det ser bra ut! Skål
    =P Han kan inte dö riktigt än, jag planerar tre böcker till..... eller... han måste ju dö för att bli vampyr, så rent tekniskt...... =/ Oskyldig

TY both. Dags att göra lite djupdykning.
    Hur pass säljer dina böcker? Kul grej!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-09-26 22:24:51 följande:
    Väldigt dåligt, då de är totalt förbjudna för andra att läsa, mer än vissa utvalda delar. 

De kanske kommer ut postumt, om någon skulle råka få en knäpp och ge ut de då.....
    Aaah! Ok!

Japp, kul att skriva!

Jag skrev en del när jag var yngre.
  • Fjäril Vingad
    Blackred skrev 2014-09-26 22:42:08 följande:
    smile1.gif Kan byta bild så det blir lite lättare att sklija oss åt. Bilden var tänkt som ett statement om hur jag lever.
    Kram och en liten puss smile5.gif
    Martin
    Annars kan jag byta tillbaka till min fjäril som jag typ alltid haft.

• Fjäril Vingad

När man återigen inser att man inte är så värst ung längre.... Varit på fest och åker hemåt vid halv elva. Och t-banan är fylld av ungdomar som är på väg UT!

• Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-28 21:46:33 följande:
    Nej, insåg när jag öppnade är du kåt just nu tråden att jag fan inte ens var nästan lite kåt. Då är det illa med mig, för det är jag ju jämt annars. Det är för mycket som äter på mig samtidigt just nu tror jag. Även de minsta småsaker känns som stora berg just nu. Hoppas den känslan verkligen går över tills imorgon. För jag har alldeles för mkt som måste göras.

Min häck måste ner i veckan, jag har möten jag måste gå på, ett gäng samtal som måste ringas, en gräsmatta som måste klippas innan häcken sågas ner. och sen det där jävla huset nästa helg igen och joo imorgon måste jag vara supermom för mini kommer hem. Bit ihop bit ihop bit ihop.

Satt på trappan förut och bara lipade utan någon till synes vettig anledning alls, blev helt ställd.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Kram, vännen! Kunde jag göra nåt så skulle jag...

*hjärta*
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-09-28 21:54:44 följande:
    Då är det illa! Lite som min föregående vecka,  spark i knävecken och det finns inte så mycket man kan göra än att ge efter.  Fake it til you make it funkar bara under en tidsbegränsad period. Det kommer ikapp förr eller senare iaf.

Du gråter inte så ofta, men jag kan känna att det är rätt befriande ibland. Händer tom att jag sätter på en jäkligt sorglig film bara för att få lipa lite. (gud så perverst det ser ut i skrift smile3.gif )

Öh, vad jag menar är typ, Kram o sånt!
    Jag har flera såna gråtfilmer på lager. Ibland måste jag bara gråta ut och att titta på en av dessa filmer öppnar dammluckorna... Sen är det bara att grina tills det är färdigt.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-09-28 22:02:14 följande:
    Önskar jag kunde konsten att gråta lite så där tjusigt ibland. Är det sorglig filmgråt, så är det väl inte den vanliga snorgråten som jag har när jag är riktigt olycklig, men ser ändå ut som en svullen ET i huvudet efteråt. Inte så smickrande smile2.gif
    Äsch, när jag gråter så behövs det, då är det snorigt och hulkande och ögonen ser ut som fasen även dagen efter.

Men jäklar vad det är behövligt ibland!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-28 22:15:12 följande:
    Vad är det för filmer??? Drömmer
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Blommor av stål

Beaches

The Lake House
  • Fjäril Vingad

Hade behövt nån av de där filmerna just nu...

Vill dock inte bryta ihop nu när barnen precis kommit till mig. Nästa söndag kväll kan jag bryta ihop nästa gång...

:-/

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!