Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2014-09-04 12:47:47 följande:
    Känner också det är min tur nu , smile5.gif Fan denna höst kommer bli helt fantastisk. om jag får bestämma 
    Då bestämmer vi det!

Det är najs när man känner att det äntligen blir som man drömt om!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 12:49:44 följande:
    Jag vill också ha det. Min har ett helt eget liv den med.

Ibland känner jag att prostitution är en jävligt lockande tanke! 
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
    Jag spelar på lotto!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 12:52:13 följande:
    Hjärta Kram!

Hopp bär man nog alltid med sig även när man lärt sig att inte leva på det och inte låta det styra ens val i livet, men någonstans där inne lyckas ofta ett litet korn av just hopp hålla sig kvar. tror det är mänskligt och jävligt normalt faktiskt.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
    *kram*

Ja, helt känslokall vad gäller familjen vill jag ju inte bli. Trots hur de behandlar mig så älskar jag dem. Det kommer aldrig att försvinna.
  • Fjäril Vingad
    MrMom skrev 2014-09-04 12:53:10 följande:
    Nä inte omöjligt. Tror av nån anledning att just såna förhållanden är lättare för kvinnor att starta. Men jag kan ju ha fel. :)
    Vet inte... Läser om olika slags flersamma förhållanden på FB och de kommer nog i de flesta konstellationer.

Däremot är det nog "lättare" om man är ett polypar som i ett senare skede tar in ytterligare en kvinna. Tror jag.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-09-04 12:57:57 följande:
    Är det inte större chans att vinna om man skulle satsa på poker? Obestämd
    Är usel på poker.
  • Fjäril Vingad
    MrMom skrev 2014-09-04 13:06:41 följande:
    Jo, det är nog lättare om man lever i ett polypar redan...men någon gång blir det kanske min tur ;)
    Vet inte hur du har det idag, men kan du så sök dig till flersamma kretsar, om det nu är så du vill ha det.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-09-04 13:01:31 följande:
    Nej, det kommer inte försvinna, men det kommer bli enklare att leva med. Du har en viktig del och det är att du vet exakt varför de agerar som de gör. Det svåraste hade nog varit om det inte fanns någon påtaglig förklaring till varför.
    Oja, vet ju precis. Har ju dessvärre betett mig precis likadant en gång i tiden... :-/
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 13:09:16 följande:
    Tycker det är bra tänkt, stänga av är aldrig helt bra, tror egentligen de är jävligt osunt och skapar bitterhet på ett helt annat sätt. Bättre att faktiskt ha ont ibland och lappa ihop sig själv.
    Bitter är inte min grej.

Jag älskar så länge jag lever. Smärtan blir förhoppningsvis mindre med tiden...
  • Fjäril Vingad
    MrMom skrev 2014-09-04 15:19:56 följande:
    Var hittar man de här flersamma kretsarna då? Jag håller till i Skåne.
    Inboxa mig så får du lite tips.
  • Fjäril Vingad
    MrMom skrev 2014-09-04 15:49:29 följande:
    Kan tyvärr inte kom in på din sida, du får antingen öppna eller inboxa mig istället. :)
    Men vafan, flera säger detsamma, att de inte kommer in! Och jag har bockat för att inloggade medlemmar ska kunna komma in där!

*muttrar nåt ohörbart över nya FL*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!