HäckHäxan skrev 2014-09-03 22:19:03 följande:
Tror fan det, ni verkar ju vara från olika planeter du och din familj. Menar inte att de är dåliga, men hjärntvätten sitter hårt på dem och någonstans så har ju alltid din hjärna ifrågasatt det hela. Inget konstigt att man slutar prata när man talar för helt döva öron.
Du har så rätt, man skall våga vara människa, jävligt bra mening där!
Knall skrev 2014-09-03 10:22:55 följande:
Förstår inte det heller.. Jag gjorde ju slut med ex-sambon just pga att vi inte kunde prata eller förstå varandra. Vi gav det ett par chanser, men vi var/är för olika..
När jag träffade min gubbe så sa jag till från början vem jag var, hur jag var, vilka fel och brister jag själv är medveten om att jag har..
Hur jobbiga saker än är så pratar vi om det.. Vi har sett varandra förbannade, ledsna, sjuka, skamsna, dåliga dagar och bra..
Men skulle detta inte funka så vet jag inte om jag vill ha fler förhållanden... Jag kommer bli den galna kattdamen...
Haha, nej, inte har vi mycket gemensamt nu längre...
En yttepytteliten del av mig måste ha hoppats på nån slags försoning efter artikeln, men nä... inte ett ljud från någon av dem.
Well, ännu ett bevis på att blod inte är tjockare än vatten.
Tur jag har mina barn, mina kärlekar och alla underbara vänner. Utan det hade jag fan inte orkat.