Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2014-09-04 11:39:16 följande:
    Spännande .. Har du flera särbos ?
    Jag är poly, så ja, jag har flera särbos.

De vet om varandra, och har träffats.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-09-04 11:58:46 följande:

Någon som vill ta över en lätt begagnad mancold? Nästan som ny! Jag skulle uppskatta om just du kunde vara fodervärd ett par dagar, då jag faktiskt inte har tid att ta hand om den ordentligt just nu.

Tack, men nej tack. Hjärta

Krya på dig, vännen! {#emotions_dlg.flower}
  • Fjäril Vingad

GAH, jag vill ha en ny dator! Jag blir galen på den jag har. Seg som attan, programmen strular, allt bara strular! Kastar snart ut den genom fönstret!

• Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 22:19:03 följande:
    Tror fan det, ni verkar ju vara från olika planeter du och din familj. Menar inte att de är dåliga, men hjärntvätten sitter hårt på dem och någonstans så har ju alltid din hjärna ifrågasatt det hela. Inget konstigt att man slutar prata när man talar för helt döva öron.

Du har så rätt, man skall våga vara människa, jävligt bra mening där! Hjärta
    Knall skrev 2014-09-03 10:22:55 följande:
    Förstår inte det heller.. Jag gjorde ju slut med ex-sambon just pga att vi inte kunde prata eller förstå varandra. Vi gav det ett par chanser, men vi var/är för olika..

När jag träffade min gubbe så sa jag till från början vem jag var, hur jag var, vilka fel och brister jag själv är medveten om att jag har..
    Hur jobbiga saker än är så pratar vi om det.. Vi har sett varandra förbannade, ledsna, sjuka, skamsna, dåliga dagar och bra..

Men skulle detta inte funka så vet jag inte om jag vill ha fler förhållanden... Jag kommer bli den galna kattdamen... smile9.gif

Haha, nej, inte har vi mycket gemensamt nu längre... Obestämd

En yttepytteliten del av mig måste ha hoppats på nån slags försoning efter artikeln, men nä... inte ett ljud från någon av dem. Well, ännu ett bevis på att blod inte är tjockare än vatten.

Tur jag har mina barn, mina kärlekar och alla underbara vänner. Utan det hade jag fan inte orkat. Hjärta
  • Fjäril Vingad
    MrMom skrev 2014-09-04 12:04:27 följande:
    Spännande.. vart bor du och har du plats för fler? hahaha
    Haha, riktigt så enkelt är det inte.

Just nu vårdar jag dessa relationer och är nöjd så.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-09-04 12:09:03 följande:
    Det tycker jag absolut att du ska göra, se bara till att fönstret är stängt först, så att försäkringsbolaget förstår att du fått en ovanligt suicidal dator och att de måste se till att nästa exemplar är frisk.

Annars kan man kanske testa att ominstallera skiten...
    *noterar vad gäller fönstret*

Ominstallera? Du får det att låta som att jag vet hur man gör... Skrikandes
  • Fjäril Vingad
    MrMom skrev 2014-09-04 12:19:19 följande:
    Bra och fortsätt med det, verkar vara ett bra upplägg om alla är med på det. Skrattande
    Att alla är med på det är ju förutsättningen för att kunna leva så här. Öppen och ärlig kommunikation (förutom vissa detaljer då förvisso... ) är det som gäller.
  • Fjäril Vingad
    MrMom skrev 2014-09-04 12:27:07 följande:
    Är lite sotis faktiskt, skulle själv vilja leva så med två partners.
    Är det inte möjligt då?

Jag är lyckligt lottad. Men jag antar att universum tyckte att det var min tur nu...
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-09-04 12:31:02 följande:
    Jag beundrar dig som faktiskt klarar av att ha en djupare relation med flera. Tycker det är nog komplicerat med en annan person.
    Komplicerat kan det ju vara, polyförhållanden har ju sina besvärligheter de med. Vi är ju inte mer än människor vi heller.

Jag har lärt mig enormt mycket om mig själv dock, och det är ju bra! Och iom den öppna kommunikationen oss emellan löser man ju mycket genom att prata om eventualiteter, misstag, önskemål mm.
  • Fjäril Vingad
    MrMom skrev 2014-09-04 12:41:14 följande:
    För mig är det möjligt, men det gäller ju att hitta två kvinnor som kan tänka sig att dela på en man. Inget man hittar på ICA direkt.
    Helt lätt är det nog inte, men inte omöjligt.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!