Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-09-01 22:17:16 följande:
    De vågar inte, du är ju här och spelar bäst redan smile2.gif
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Fjäril Vingad
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-02 09:42:05 följande:
    Har du bara sex i skallen? smile2.gif
    Kan man tänka på annat, menar du?!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 09:03:08 följande:

Morning och allt sånt där.

Ju mer jag läser här inne ibland. Ju mer blir jag säker på att världen är dum i huvudet och jag själv är sund som fan istället för tvärtom :-/

Nä men allvarligt hur fixar folk att ha relationer utan att snacka med varandra? Om man inte kan stötta varandra, bolla med sin partner, få lov att inte vara perfekt. Varför har man ens en relation då? Fan jag vill ju veta tt en partner finns där för mig även när världen rämnar lite, att de andra fixar att axla saker själv en stund om nöden kräver, på samma sätt vill jag ju att den andre skall veta att jag kan göra samma. Är det verkligen konstigt??

Idag har jag läst att man tydligen skall knipa käft och låtsas att man är normal, inte nämna om man mår kasst osv. Varför är det så jävla viktigt för folk att vara normala? Att det ser bra ut på ytan även om insidan känns som en lavin. Är alla så rädda för att bli accepterade som de är eller vad?

För mig går alla delar hand i hand. Om jag inte kan berätta hur jag tänker, känner och fungerar hur är det då ens möjligt att ha en fungerande sund relation? Börjat känna att jag förstår att folk lever år ut och in med kassa sexliv, kassa själsliga liv och partners som är främlingar för varandra, kanske för sig själva också. Bara det ser fint ut när grannarna kikar över liksom. *suck*

Vissa dagar känner jag mig mer udda än vanligt, som just nu då Tur att jag inte ser udda som fel

Så fungerade jag förut... Min familj kallade mig musslan, för jag pratade inte om NÅT, med någon...

Till slut blev det ju ohållbart, på alla sätt. Jag mådde piss och livet fungerade därefter.

Idag pratar jag. Oh my god vad jag pratar. Och har förmånen att ha partners i livet som också pratar. Vi pratar om ALLT, bra och dåligt, och stöttar varandra när det är tufft. Ena dagen är det jag som behöver stöd, en annan dag någon av dem.

Det är så det ska vara. Man ska våga vara människa, en som tänker och känner och gråter och skrattar.
  • Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-09-03 17:40:32 följande:

Vill bara flyga förbi på mitt rosa moln och meddela att jag har fått ligga.

http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/web05/2012/9/8/17/anigif_enhanced-buzz-20029-1347140486-2.gif

Men lovely!!! Det var du värd! Hoppas det blir mer av den varan!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-09-03 19:02:36 följande:

Det var då värst vad slippriga fingrar jag har igår och idag. Måste fått olja på de eller nåt.....

When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
    Kan vara bra ibland...
  • Fjäril Vingad
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-03 21:08:02 följande:
    Tre nya saker varje dag sägs det smile1.gif Finns mycket trevligt folk på familjeliv.
    Japp! Har fått vänner för livet här inne. Och hittat mer än så...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!