Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-08-15 10:28:26 följande:
    Klart jag har rätt
    *ödmjuk som tusan*
    Svårt att vara ödmjuk när man är bäst. Typ! Kyss
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-08-15 11:00:25 följande:
    Nej, igår.. Idag försöker jag gå utan att se ut som jag skitit på mig..
    Kan nästan se dig framför mig... hahahahahaaaa!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-08-15 11:21:50 följande:
    Kunde jag höja armen så hade jag skickat en virtuell bitch-slap..
    Muahahahaaaa!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-08-15 13:27:43 följande:
    What she said:
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-15 09:13:13 följande:
    Det är väl Aniee som har skrivit det? Tror jag...
    Och, ja, jag vet att det är crappy Solig
    Näh, inte crappy alls! Jag är fascinerad över personer som KAN skriva, och har sån fantasi att de får till stånd en hel story.
  • Fjäril Vingad

Konferens, ett program inte anpassat för min yrkesroll, svullen som en michelingubbe, trött och vill bara hem till en av mina älsklingar.... Men i morgon kväll äntligen får jag kramas och mysa!

• Fjäril Vingad
    Schna skrev 2014-08-30 09:21:52 följande:
    Jag skulle nog inte vilja knulla, käka pizza, svettas, duscha, knulla mer, få skavsår av etc osv med någon jag inte får själsligt utbyte av, så jag hade röstat på första där och fått det andra på köpet.
    It takes a fool to remain sane
    Word!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 17:23:17 följande:
    Va fan, vad ni gaddar ihop er då smile2.gif

Vad är det nu för fel på att bara knulla skiten ur varandra och ha kul liksom Drömmer Han är ju söt liksom och rödhårig smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif En ginger male. Tungan ute Hade han haft långt hår så hade han fått extra poäng i min bok men va fan man kan ju inte få allt jämt.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
    Inget fel med bara sex!

Det kan ha sin charm, haha!

Men just nu har jag mina älsklingar och de räcker gott för allt det jag behöver.
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 19:07:17 följande:
    Jag menar väl det! smile2.gif

Nå jag har ju ingen älskling alls så, men jag har e toyboy. Fan tror fan han skulle tagit illa vid sig om han läste det där hahahha. Tur att ingen risk finns för det. Fast å andra sidan så hade han nog garvat åt det också störd humor har han ju i vart fall.

Vill också ha en älskling, hade känt mig rätt nöjd med bara en sådan för egen del.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
    To each his own.

Jag funkar bäst när jag får leva såhär. Och har turen att ha fått såna finingar att älska.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!