• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-09 21:35:25 följande:
    Vissa saker är kniviga. Fast det kniviga stod du mest själv för.
    Funderar på det fortfarande faktiskt... Vilket är ett ganska gott betyg.

Är det nu jag ska använda den där tidsmaskinen och åka till igår och stoppa foten i munnen? Foten i munnen
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-05-09 20:53:12 följande:
    Stoppa den brutne krigaren i säng och hoppa ned i vinbaljan från igår vettja!
    Så. Månadens smidigaste läggning, check! Skål
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-09 23:08:16 följande:
    Inte att undra på att folk kommenterat att jag ser smalare ut... Väger mig sällan, men fick ett infall nyss. Minus fem kilo sen sist (nån månad sen). Totalt ned 26,4 kilo sen jag började min viktresa!! smile3.gif

Lovely! Själv har jag gått upp exakt 20 kg sen i somras, weee! Också en liten viktresa.. DödÄpple
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-05-09 23:32:40 följande:

Och som någon som faktiskt var klok sa:
    "Man kan inte tala om en stoppnål utan att någon enögd djävul känner sig träffad"
    Nalle
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-05-09 23:33:39 följande:
    smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif
    Exakt min känsla Drömmer 
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-05-09 23:47:23 följande:
    Det var nog dagens kommentar: "Också en liten viktresa.. DödÄpple"
    Lite osäker på vad äpplet betyder dock Obestämd

Jag tyckte äpplet kändes passande då jag spår många äpplen framöver.. :-{
  • Schna
    Knall skrev 2014-05-10 00:01:01 följande:

Dra med ungarna på cykelutflykter i sommar? smile9.gif
    Du är nog precis lika fin som innan..

Jag ska försöka klämma mig ner i en klänning om 2-3 veckor till ett bröllop. . Känner mig inte supertaggad just nu...

Tack Och ja, det får nog bli lite fler cykelutflykter och färre kalorier samt äpplen helt enkelt.

Köp en större klänning!
  • Schna

Apropå klänningar så hade jag detta på känn i somras och köpte mina raringar i fler storlekar. Jag är så smart {#emotions_dlg.flower}

• Schna
    Knall skrev 2014-05-10 00:16:26 följande:

Käka mindre pasta, potatis, ris och bröd! (Behlver inte vara lchf för det, men det är oftast bara romma kalorier i sådant..)
    Mer frukt, grönt, fisk och ljust kött samt drick mer vatten!
    MEN(!), unna dig sådant du tycker är gott någon gång ibland! Annars tröttnar man jävligt fort!

Jo, det är ju en idé, men jag har köpt en sådan där underklänning som slimmar kroppsformen (heter???) Och hittat en sådan fin klänning som jag vill ha... Nu återstår det bara skor.. Vilket är rena tortyren för mig.. smile8.gif

Varför ljust kött?
  • Schna
    Knall skrev 2014-05-10 00:19:23 följande:

Tumme upp på den!
    Hittade flertalet klänningar på hm förra sommaren i olika färger och stilar.. I år har de minst lika snygga! Kulörta, mönstrade etc... De satt ju dock bättre förra året... (förbannade sambokilon!!!) smile8.gif

Jag tänker sy några. Letar bara efter de perrrrfekta tygerna nu, men klänning 1 ska i alla fall sys i detta: http://www.stoffochstil.se/Katalog/Mode.aspx?group_id=11330&articleid=33653

efter ett mönster som jag ohederligt kopierat (öppet köp..hrm) från en sådan: http://indiska.com/se/Mode/Tunikor/DIANA/p/102480631GREY

Jag ska dock sy den så den blir lite tightare och utan fickor.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!