• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-05-07 23:50:55 följande:
    Jag har helt klart mycket snyggare benvärmare när jag har på mig såna, färgglada och underbara smile2.gif helt ärligt så älskar jag benvärmare också. Hade på mig det sist gång jag hmm konsumerade alkohol vilket också var första gången i hela mitt liv som jag faktiskt däckat och då menar jag däckat. Mitt i en låt som jag satt och lyssnade på när jag delade musik fram och tillbaka med en vän och mitt i låten så minns jag min sista högst förvånade tanke att va fan jag är väck och däckar.  Vaknade på morran med mobilen jämte mig och hade iaf dragit ut heatsetet någon gång under natten. Jag är en sån där som annars har allt liggande i för mig perfekt ordning på mitt nattduksbord!

Det finns nog inga snygga benvärmare, i alla fall inte till högklackat. Enligt mig då. (Ellerrrrrr? ) Men de är sköna! De kan lika gärna vara färggranna med virkad snabel eller något på, det kan nog inte bli värre ändå tror jag..
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Anonym (cem) skrev 2014-05-08 09:51:45 följande:
    Förr var jag med rädd för kärleken, tills jag fann Mr Right. Att älska honom är så himla enkelt och att bli älskad av honom är lika enkelt som det är underbart.
    När jag såg han första gången vart jag direkt kär som en blixt ifrån klar blå himmel.
    Och just då försvann all rädsla för kärlek, tvåsamhet och barnafödande.
    Helt enkelt är min sambo de underbaraste mannen som vandrar på denna jord.
    Ja och det gjorde du verkligen! Vad kul för er, ni verkar passa så bra ihop. {#emotions_dlg.flower}

Jag har nog aldrig varit rädd för kärleken vad jag minns, men jag har dragit mig för att bli förälskad vet jag. Det är lite av en sinnessjukdom jag inte alltid haft tid med.. Sen är det ju självklart inte roligt att bli sårad om det blir så, men det är ju så det kan bli alldeles oavsett vad den andre påstår. Det går inte att komma ifrån men jag tycker inte att jag vill låta alla "men tänk om" komma ivägen för allt trevligt jag kan uppleva och ha med mig resten av mitt liv sen. Jag har nog rätt krass syn på tvåsamheten men en sanslöst romantisk syn på livet och mänskligheten.

Inte för att någon hängde med där nu då.. Drömmer
  • Schna
    NyttNamn skrev 2014-05-08 10:59:12 följande:
    Har fan allvarliga problem i dag... 

Vet inte vad jag ska måla för färg på naglarna??!! Skrikandes
    Lackade av innan jag gick och la mig i går kväll, och nu har jag inte nån lust alls till nån särskild färg Rynkar på näsan
    Åh, guuuuuud! Du får en styrkekram av mig nu. *hjärta*

Om den naturliga uppenbarelsen av dig inte duger åt fröken så kan du alltid köra på cerise, tycker jag. Det är dagens färg här.
  • Schna
    Schna skrev 2014-05-08 10:59:05 följande:
    Ja och det gjorde du verkligen! Vad kul för er, ni verkar passa så bra ihop. {#emotions_dlg.flower}

Jag har nog aldrig varit rädd för kärleken vad jag minns, men jag har dragit mig för att bli förälskad vet jag. Det är lite av en sinnessjukdom jag inte alltid haft tid med.. smile8.gif Sen är det ju självklart inte roligt att bli sårad om det blir så, men det är ju så det kan bli alldeles oavsett vad den andre påstår. Det går inte att komma ifrån men jag tycker inte att jag vill låta alla "men tänk om" komma ivägen för allt trevligt jag kan uppleva och ha med mig resten av mitt liv sen. Jag har nog rätt krass syn på tvåsamheten men en sanslöst romantisk syn på livet och mänskligheten.

Inte för att någon hängde med där nu då.. Drömmer

STOPPA PRESSARNA!

Efter att ha googlat ordets innebörd önskar jag byta ut "krass" till "realistisk".
  • Schna
    Knall skrev 2014-05-08 10:45:45 följande:

Haha! smile2.gif

Skulle kunna hända här med.. smile2.gif

"Men om jag testar DENNA vinkel då? Nähä.. Näsan blir konstig.. Nu då?" Typ.. smile2.gif

Jag fick inte välja vinkel! Rakt fram skulle det vara. Glasögon av, stängd mun. Resultatet som jag såg det innan jag godkände var fruktansvärt, men hem kom det en bild jag skulle kunna rama in på väggen här hemma. Ser sjukt snygg ut där, knappt igenkännbar.
  • Schna
    Anonym (cem) skrev 2014-05-08 07:50:41 följande:
    De är hon!!!

Klart man alltid är värd det, det är min absoluta övertygelse. Utan att syfta på någon särskild nu så är ju även den man älskar värd att vara och känna sig älskad, men ibland har ett par inte samma syn på vad som är att älska och vad som behövs för att känna sig älskad. Mina erfarenheter säger att det är individuellt och när två personer har olika upplevelser för vad det är och när den ena eller båda inte känner till den andres, så är det bara en tidsfråga innan någon känner sig sviken. Att lämna där är så mycket större än att stanna, som jag ser det, och handlar inte alls om att man inte är värd att älskas. Man kanske bara är för olika. Enligt mig, nu då. Därmed inte sagt att jag inte anser att det finns svin.
  • Schna
    Knall skrev 2014-05-08 11:55:56 följande:
    Jag hängde med.. Tror jag... Försöker tänka som du.. Sedan är det ju så, att något som känns så självklart för stunden kan visa sig vara helt uppåt väggarna när det är över och man har tid att reflektera.. Men man måste våga och hoppas på det bästa.. Man kan aldrig veta på förhand om det skiter sig.. (Nu är jag alldeles för trött och febrig för att kunna vara djup och filosofisk märker jag.. Det är okej att läsa och hoppa vidare.. )
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.

Jag är i filosof-mode just nu, men bara lite light Fast jag förstod inte det där riktigt, men jo, så är det nog Ibland drar förnuftet åt helvete liksom..
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-08 12:20:24 följande:
    Ja, man har ju kysst några grodor under sina dagar...

Men nu har jag en fining! Långt ifrån perfekt, men vi synkar så jäkla bra på många sätt.

Så brutalt sagt Men det är ju fantastiskt att känna att man synkar så bra.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-05-08 19:17:57 följande:
    Kan inte låta bli...Skäms

" target="_blank">

Jag älskar hennes röst. 

Jag gillar låten Hjärta

Den här blott 17-åriga rösten älskar jag just nu: 
    ">

• Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-08 19:51:15 följande:
    Ähh, han vet att jag älskar honom fast jag tycker han är bra knäpp ibland! smile2.gif
    Vilken tur
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!