• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

mpj skrev 2014-04-25 19:36:48 följande:

Relax don't do it , känner mig oxså sanslöst erotisk i kväll. :) kan det va för att knoppar brister och kvällen är ljum ,eller att man är kåt som fan det är fredag kväll :) .........

Erkänn att du bara läste ett enda ord i mitt inlägg där.
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-04-25 19:28:56 följande:
    Har ingen aning. Jag är lite sådan däringa ekonomisk analfabet. Inte att jag spenderar en massa och har femtioelva kort jag övertrackaserar. Jag har precis skaffat mig mitt första kreditkort och jag kollade vad det ingick för försäkringar och hur hög räntan var om jag skulle behöva nyttja krediten någon gång.

Ja men typ samma här. SEB banken provas framöver nu i alla fall. Det var nog bara den jag hade kvar att testa...
  • Schna
    mpj skrev 2014-04-25 19:51:05 följande:
    Fast jag fastnade på det ordet, så tänkte jag undrar vilken bank hon har,, jag har handelsbanken... bra bank och även en dålig bank...men mest än bra bank... :)

Jag gillar Handelsbanken, men sen beror det väl på kontor och så antar jag.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-04-25 20:06:57 följande:
    Ska man byta då och då?
    Jag är sådan där trogen sak. Jag har haft samma bank sedan jag var arton. Av vilken anledning ska man byta? *konfjusd*
    Öh, ingen aning Jag har mitt lönekonto till en lokal sak typ 100 mil bort, och det är så väldigt opraktiskt. Samt att jag inte gillar min bank-tant sådärvärst. Sen har jag hundra andra banker men inte sjukt många pengar att fördela mellan dessa s a s, så pass?
  • Schna
    Fenina skrev 2014-04-25 23:04:44 följande:
    Sjukt svårt att binda sig själv på det viset. För att inte tala om meningslöst. 

Jag äter gärna lite popcorn medan du försöker.. Drömmer
  • Schna
    Fenina skrev 2014-04-25 23:43:26 följande:
    Jag har redan gett upp tanken. Bjuder du eller? smile2.gif

Ta för dig, har massor här! På golvet med..
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-25 23:52:50 följande:
    Jaha. Jag är kåt. Om det är någon som bryr sig.

*hjärta*
  • Schna
    Fenina skrev 2014-04-26 10:20:58 följande:
    Oh, vilken storlek har du? Har också pyttesmå fötter. Finns sådana där inlägg som man kan köpa för att lägga i skon och bli lite längre. Om man vänder på sådana och karvar till de lite, så kan man stoppa de i tån på skon och så kan man använda skor från vuxenavdelningen utan att behöva specialbeställa på kuppen av att bli utblottad Solig

Kärleksförklaringar på fyllan är de bästa, du skulle passat på - fulla män är som papegojor, de säger precis vad man vill smile2.gif

Smart! Det måste jag tipsa mamsen om Stackarn har 34 i skor och sjukt svårt att hitta något utan fjärilar på..
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-04-26 09:08:27 följande:
    Klart det är du som stökar till, för det kan absolut inte vara de där små minidejarna.

Lämnar röran och sätter mig i solen med min kaffekopp istället. Mental kraftansamling till operation storröjning!

Jag hade en såndär storröjning igår. Idag ser det nästan samma lika ut som innan.. Vad kul!
  • Schna
    Anonym (krama) skrev 2014-04-26 10:54:31 följande:
    Japp. Hon och herr Fred Flinta.

Well, ni är väl ett gäng som aldrig någonsin kommer upphöra att återkomma. Jaded behöver i alla fall inte VPN för att få skriva här Solig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!