• Schna
    gilmore skrev 2014-05-02 21:50:18 följande:
    Hej!

Tja!
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-05-03 14:37:23 följande:
    Öh,  Jag tänker inte ens skriva hur jag tolkade det där.

Idag är en underbar dag! Solen lyser och jag har snart hoppat i min finaste klänning. Lite kaffe så är det faktiskt en perfekt dag! 

Jag kan se dig framför mig här, festens drotting! Jag ska grilla jugge-mat här strax, iförd allt annat än den lilla svarta.. *fryser*
  • Schna
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-04 15:07:37 följande:
    Ja krya på dig tok! Imponerande bygge det där! Men vad är det för jävla monster du har där inne?

Haru aldrig sett en kanin förr?
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-05-04 12:58:05 följande:
    Just nu funderar jag på min uppväxt. Lite så. Alla visste att skulle våra lakan ha ett rött kryss över skulle vi dö. Vi var utvalda. Lyckligtvis somnade jag inte med den här information. Utan lyckades fly innan allt uträttades  Ja, jag är född i Sverige och jag har haft en skyddad uppväxt.  Jag har ändå haft en väldigt kort erfarenhet av vad det innebär att vara flykting. Inget som kan jämföras med vad dina medmänniskor kan ha erfarit. Vill du höra deras hiouria?    

u misstänker jag att inlägget var ämnat för en annan tråd, men det låter ju ändå fruktansvärt det där. Att vara flykting förstår jag är allt annat än lätt. Ingen period i livet man glider igenom opåverkad.
  • Schna

Nu* Herregud min gamla tillfälliga mobil kastar om och vägrar mig bokstäver där jag vill ha dem. Och lägger till tummen upp här och var så mina helt seriösa inlägg dryper av sarkasm istället

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-04 15:42:40 följande:
    Hallå! Hur är det fatt? Haha...nej ärligt jag har nog aldrig sett en kanin om dom ser ut sådär!

Jodå, sitter ihopklämd på ett gammalt Harry Potter-ish tåg från Göteborg här och försöker fördriva tiden på något sätt. Fyra timmar kvar nu bara, uh.. Nej, Nicke (?) är nog den största kanin jag sett. Imponerande mankhöjd!
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-05-04 17:09:17 följande:
    Jag tror de kallas för attackharar. Hoppas du inte steg av vid någon sagostation.

Tyvärr inte
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-04 23:06:45 följande:
    En drömresa skulle sitta fint just nu. Två veckor på en exotisk strand. Vet precis vem jag skulle ta med mig också - världens goaste vän!

Åh.. ja, en resa. Jag vill ta med min äldsta dotter till Paris. Drömmer
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-05-06 21:52:59 följande:
    Menar du mig eller Birger nu?

Jag älskar höga klackar, jag bara går inte i det eftersom jag går i gummidojjor ungefär jämt smile5.gif
    Vilken tur att det inte var du då, för det där var verkligen fruktansvärt fula benvärmare. Död
  • Schna
    Knall skrev 2014-05-07 20:20:41 följande:
    Fixade nytt pass och ID- kort idag hos polisen.. Varför ser man alltid så jävla nollställd ut på fotot? "Elvis has left the building!' Typ.. smile2.gif

Kom hem vid 16.30 och legat i huvudvärk sedan dess.. Jippie... smile8.gif
    Åh, när jag skulle förnya körkortet upptäckte jag att de ju tillhandahåller ett fotobås som det bara är att gå in i, se sig själv på skärm och klicka när man blev nöjd. Blev lång kö utanför.. Drömmer
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!