-
Fast jag brukar faktiskt ligga och dregla apatiskt till kunskapskanalen ibland.Schna skrev 2014-05-17 00:11:44 följande:+1
-
*dör*Aniiee skrev 2014-05-17 00:08:28 följande:=) Massa vitlök är det lag på! Jag tycker om vitlök.
Kolla om det finns naturella (inte bröade) bläckfiskringar i frysdisken. Inte optimalt, men helt klart enklare än att köpa färsk. Bara att ha ned i sautepannan med en skvätt vin.
Det låter gott. Räkor var ett tag sen jag åt, faktiskt.....Men skål dåFjäril Vingad skrev 2014-05-16 23:48:51 följande:Jag slår på stort med ett glas vatten!
-
Massor.Aniiee skrev 2014-05-17 00:15:42 följande:Det kan man väl göra. En sån kanal måste ha massor av monotona berättarröster.....
-
Jag tror inte den här tråden går att kapa.UniqueSnowflake skrev 2014-05-17 00:07:46 följande:
Det låter ju bra. Jag med :)
Nä förlåt att jag kapade tråden. Natti på er
-
Vad åt ni?redstripe skrev 2014-05-17 00:20:13 följande:Schkåll,
Nyss hemkommen från kalas här. -
Jag är med dig här.Brunhilde skrev 2014-05-17 00:22:37 följande:Vi har en diskussion om bullfittor, jag hävdar att det handlar om högt blygdben, men min vän hävdar att det handlar om fettma,endast kvinnor i Zornklass har bullfitta. Jag har givetvis rätt, men ändå.
-
Smecker skrev 2014-05-17 05:06:53 följande:Jag var 30 meter på fel sida dörren när det slog mig.
-
Aniiee skrev 2014-05-17 16:56:02 följande:Go morron.....
-
Tänk att nysa och få orgasm samtidigt
-
Jag tycker du skriver målande och det är sällan svårt att börja leva sig in i dina texter, och det är lika med den här.Aniiee skrev 2014-05-17 18:29:04 följande:Jag.... plågar er också lite.....
If we had never met, where would you be right now?
Issä looked up. Faye looked really odd, he was clearly thinking about something.
I dont know, he said quietly. On some backwater farm, I guess. Or the Mage Academy.
Faye frowned.
Not so loud, were in public.
Issä looked around. They were out on the porch of an inn. They had a stunning view of the river below and the moun-tain in the background, and not a single person in view.
Let them hear, he said. There are other secrets in my heart I promise to be more careful with.
Faye straightened and walked over to Issä. As he walked past Issä he caressed his cheek. Issä closed his eyes for a mo-ment, looking weary. Faye sat down opposite to Issä.
I would hate to lose you to the Academy, as well as the Gal-lows, he said. So please be careful with what youre saying.
Issä smiled and looked down in his book.
Says the man who just showed tenderness to his lover in a country where such love grants you death.
But you do miss me, dont you?
Very much.
Faye nudged Issäs leg with his foot. He tried to make Issä look up again, but as all Issä did was blush, he said instead:
What are you reading, anyway?
The Book of Revelations, Issä jested.
Faye laughed.
Really?"
Vad tycker ni? En liten story jag pillar på...... var brutalt ärliga.... och använd google translate om engelska är jobbigt. även om GT är uruselt på svenska....