• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-06-18 22:04:22 följande:

Rena rama lyxen att lägga sig i en säng utan spyer, barnet sover både jag och sambon är vakna tror att jag minsann ska ta och förföra sambon

Låter som en bra idé, tycker jag =P
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-18 22:37:59 följande:

Hem->inställningar-> scrolla ned och till höger har du "förslag på medlemmar att följa"  Jag gillar att se vilka av de i tråden som är online och det gör jag inte i det nya utseendet.

Ja, där var det ja =P 

Nej, det är lite dåligt. Hoppas det kommer tillbaka.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

Skaffa en karl på sidan om....

*fishing for yaoi-fodder*

Och dessutom var man ju inte otrogen om man tänkte på sin partner när man låg med nån annan.....

• Aniiee
    gilmore skrev 2014-06-18 23:00:33 följande:

Men gnägg. Jag vill kunna dölja trådstarten varför är det borta?
    Jag gillar också att se vilka som är inloggade! Det kan de väl ändå ta tillbaka.

Jag påtalade också "dölj trådstart" för kodknackarna. Det kommer förhoppningsvis tillbaka.
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-06-18 23:46:19 följande:
    Upplever samma alarmerande panik. Obestämd
    Hittils så har inget hänt med det. Förhoppningsvis håller det sig till att bara dela om man kryssar i "Dela med dina följare" ovanför "Skicka svar".

Jag och en annan medlem har testat, inget händer....
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-19 09:01:01 följande:

Ah, nu har jag nya utseendet.

Man vänjer sig väl vid detta också. Tomte

Förmodligen. Alla är bara så negativa.......
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    gilmore skrev 2014-06-19 16:50:31 följande:

Efter en dag på jobbet så har jag hunnit smälta denna ENORMA OMSTÄLLNING! Tror jag. Vet inte.
    Fick ett meddelande från mod som jag inte vet är riktigt eller ej och jag tänker då ta mig fan inte klicka på länken. Det kan ju vara något såndäringa virus som tar över hela datoruten och mig! / mvh tant

Jag som trodde det var en drös med pers som sakat mig som ville skriva men nehejnej.

Tryck inte på den, det är ett virus. Meddelandet kommer inte från FL, men jäkeln har nickat sig så att folk ska tro det.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Hummelnr12 skrev 2014-06-19 18:03:41 följande:
    Människan är i grund och botten rädd för förändringar då blir det såhär :) om man i stället vågar utmana sig själv oc inte vara så rädd för förändringar så kan man som du se det positiva i förändringar :)
    Jag vet. Människan är vanedjur.... Jag med Solig
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-19 18:18:58 följande:

Bläig kväll.

Kan det inte bli i morgon typ nyss? Ska fira med de närmaste, längtar efter att få vara bland alla goa och fina och tanka energi och kramar.

=/ Skruva fram klockan lite? Solig
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-19 19:25:56 följande:
    Vad är det för fel på den här kvällen?

Tycker att det är lite kämpigt med alla svåra livsval man ställs mellan hela tiden, som nu, ska jag dricka te och käka varma mackor eller dricka strawberry daiquiris och låtsas att solen skiner Obestämd
    Här skiner solen... lite..... Så jag röstar på daiquiris......
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!