Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Rena rama lyxen att lägga sig i en säng utan spyer, barnet sover både jag och sambon är vakna tror att jag minsann ska ta och förföra sambon
Rena rama lyxen att lägga sig i en säng utan spyer, barnet sover både jag och sambon är vakna tror att jag minsann ska ta och förföra sambon
Hem->inställningar-> scrolla ned och till höger har du "förslag på medlemmar att följa" Jag gillar att se vilka av de i tråden som är online och det gör jag inte i det nya utseendet.
Skaffa en karl på sidan om....
*fishing for yaoi-fodder*
Och dessutom var man ju inte otrogen om man tänkte på sin partner när man låg med nån annan.....
Men gnägg. Jag vill kunna dölja trådstarten varför är det borta?
Jag gillar också att se vilka som är inloggade! Det kan de väl ändå ta tillbaka.
Ah, nu har jag nya utseendet.
Man vänjer sig väl vid detta också.
Efter en dag på jobbet så har jag hunnit smälta denna ENORMA OMSTÄLLNING! Tror jag. Vet inte.
Fick ett meddelande från mod som jag inte vet är riktigt eller ej och jag tänker då ta mig fan inte klicka på länken. Det kan ju vara något såndäringa virus som tar över hela datoruten och mig! / mvh tant
Jag som trodde det var en drös med pers som sakat mig som ville skriva men nehejnej.
Bläig kväll.
Kan det inte bli i morgon typ nyss? Ska fira med de närmaste, längtar efter att få vara bland alla goa och fina och tanka energi och kramar.