• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lille Birger skrev 2014-06-22 12:56:21 följande:
    För nallens del var det inte livat, han sov som en stock.

Det var nog tur för nallen Solig
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-22 13:21:54 följande:

Själv tittar jag ut genom tågfönstret och ser vackra vyer svischa förbi.

Sverige är verkligen fantastiskt fint såhär års!

Solig Nu bli jag lite avis. Jag vill också åka tåg.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-22 14:12:55 följande:
    Hade varit kul och intressant att ha dig som resesällskap!
    Tror du? Det tror inte jag.... Att ha dig som resesällskap, däremot..... Solig
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-22 19:45:42 följande:

*argh* Använder en annan app i en helt ny version sedan jag använde den sist. Snacka om buggar Skrikandes Helt plötsligt mitt i så slutar den synka, den vägrar synka trots omstarter av både appen och telefonen. Kul när det går på tid och allt är bara dött. 

Lyckades dessutom med konststycket att gå vilse Skäms

Men, ojdå Förvånad
  • Aniiee

SUCK på människor.... Särskilt här på FL.... Vissa skulle gå och dra nåt gammalt över sig.....

• Aniiee
    Schna skrev 2014-06-24 17:41:03 följande:
    Ignorance is a bliss? {#emotions_dlg.flower}
    Nåt sånt =P
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-24 18:38:42 följande:
    Tur att nallen är en brunbjörn.Nalle Han behöver inte ta åt sig.
    Solig
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-06-25 13:56:10 följande:

Hej

Eftersom jag förutsätter att alla har varit orolig och längtat efter mina depp inlägg! Så tänkte jag meddela er att jag lever och jag har shoppat massor dom senaste dagarna

Solig
  • Aniiee

Sodesuka?

Jag har god lust att starta en tråd och fylla den med bishie boys......

Ore wa hen'na nda......

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-25 23:42:50 följande:
    So ka.?
    Inte mer än andra Solig
    Ah, det är bra. Bara lite lätt mysko, med andra ord, och inte helt bindgalen.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!