• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

GAH! För många bishie boys i den här serien!!!!

Meh!

Fråga: Kan det överhuvudtaget vara för många bishie boys i NÅGON serie?

Svar: ...... nej..... omöjligt...... Man kan alltid knöka in en till bishie boy......

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-25 23:50:37 följande:
    Japp, lite normalknäpp. Ingen fara. Tror man måste vara det för att kvala in här.
    Du tror det Drömmer
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    D W skrev 2014-06-26 00:21:00 följande:

Lite lagom crazy är väl inte fel

Nä, inget fel. Bara rätt...... Solig
  • Aniiee

Upptäkte just att jag sitter och nynnar på musik ur barbie-film igen Skäms Antingen så håller jag på att bli helknäpp, eller..... nej, vänta.... helknäpp.... Men tror att det är de här raderna som gör det:

Words come so easily

Hard to believe it's me
    With every breath the feeling grows
    Take time to make time stop
    Unplug, turn off the clock
    The less you try the more it flows

I keep on rising up
    No coming down
    So hang on for the ride

• Aniiee

Äh! Give me som j-rock. Reggae...... Bah! Humbug!

Solig

• Aniiee

När jag tänker sommar + musk tänker jag alltid Summertime.....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-26 00:53:38 följande:
    Hm, det där övergår min repertoar, men jag är säker på att det låter jättefint. Fortsätt nynna.
    Vill inte förpesta tråden med barbie, annars hade jag länkat.Solig
  • Aniiee

VARFÖR är nästa musikal på listan Sound of Music? *kräks regnbågar*

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-26 01:00:03 följande:
    Länka på. Man väljer själv om man vill klicka eller inte.
    Fast youtubevideon kommer upp i tråden (på nya FL). Den går ju förvisso inte, men ändå........
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-26 01:02:08 följande:

Slår lite på mig själv. Däckade efter jobbet och nu kan jag inte sova. Kommer vara lika död imorgon. Gråter

Men, det låter inte bra.....Själv har jag inte sovit sen.... 12 i förmiddags.... =P

Känner mig lite hög. Och så måste jag skriva lite. Lovade onee-chan...... Romantiska trekanter beställda.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!