• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-06-20 21:11:16 följande:
    Själv har jag bäddat ner mig mellan barnen...

Karlarna får vänta.
    =P Det låter också som en bra idé.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee

Sömnig.....

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-20 21:28:27 följande:
    Hur går det för dig? *kramas*
    Jag sitter och halvsover...... Vägrar att sova dock. Får väl spela något..... eller göra en youtubevideo.... har inte gjort någon på lääääänge......
  • Aniiee

Så, nu har jag midsommarsvamlat......

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-20 23:49:20 följande:
    Du har många järn i elden, tycker det är rätt häftigt!

Själv tar jag ut svängarna ordentligt och läser igenom lite engelska klassiker. Just nu Jane Austen.
    =) Kanske är en arbetsskada att göra mycket. Van vid att ha högt tempo.

Oh, Jane Austen. Måste läsa hennes böcker igen snart. Jag håller på att läsa allt av Jonathan Swift. Älskar satir, även om det är lite... gammalt vid det här laget. 

Måste hitta presskonferenserna från E3....... *letar*
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-21 07:54:43 följande:
    Tack för tipset, honom har jag inte läst!

Gammalt kan ju vara bra på sitt sätt.
    Solig
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-06-21 10:43:11 följande:

Spiknykter igår och känner mig bakis idag

Så kan det gå.Gör som alla andra som är bakis: Ta ett järn och ät en flottig pizza...
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-21 15:44:16 följande:

Hade inte sju sorters karlar, men väl sju sorters blommor. Sov som en klubbad säl.

Solig
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-21 19:55:02 följande:

Jag spelade warhammer på midsommarafton. Inte på datorn utan irl.

Coolt. Var ett tag sedan en annan gjorde....
  • Aniiee

Värst vad livat ni hade det i natt......

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!