• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

I'm bored.... entertain me.....Oskyldig
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-12 23:29:40 följande:
    Då kanske det passar bra med en instruktionsfilm som passar till säsongens uteaktiviteter...?

" target="_blank">

=P Gustavsson.....

Nä, jag tänkte kanske mer... yaoi-eskt.....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-12 23:48:55 följande:
    Orkar inte ens roa mig själv ikväll. Är frusen, trött och hur säger man, lite blå.
    Tycker lite synd om mig själv och lyssnar på sorglig musik istället:

" target="_blank">

Obestämd

Se Click. Det funkar alltid för mig när jag är lite blå. Är jag mycket blå tittar jag på Fuyu no semi och gråter en skvätt.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-13 00:20:38 följande:
    Jag har aldrig riktigt fallit för anime/manga-scenen. Vet inte riktigt varför, men på något sätt har det inte riktigt fastnat. Jag kanske är för gammal Obestämd, men då skulle jag ju inte gilla hälften av alla de andra grejerna jag faktiskt verkligen gillar. 
    =P 
    Click är en dramakomedi med Adam Sandler. I princip den enda sandlerfilmen jag gillar =)

Men Fuyu no semi är anime, en av de bästa någonsin (inte bara jag som säger det, utan det verkar vara allmänt faktum) om två unga generaler på varsin sida av ett krig som varit kära i varandra sedan innan kriget osv, osv.....

Jag gissar att de som inte tycker om animé bara har kommit i kontakt med genrer de inte trivs med. Det är lite som att säga "jag tycker inte om mat/musik/film/böcker/whatever....". ALLA tycker om NÅGON slags mat/musik/ film/böcker/anime/whatever. Det är min teori.
  • Aniiee

Nytt projekt på g: texta alla Astrid Lindgren filmer, serier och novellfilmer!

Ugh! Vad gör man inte för vänner.....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-13 01:03:37 följande:
    Jag tycker ju inte om mat/musik/film, eller nu ljugade jag visst Skäms Klart jag gör och du har säkert rätt.
    Solig
    Brunhilde skrev 2014-06-13 01:05:56 följande:

" target="_blank">

Bra musik du har helatiden =P JAg har bara konstig musik. Nu lyssnar jag på Fiddler on the Roof
  • Aniiee
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-13 01:07:36 följande:
    Jag säger bara: "Pippi på rymmen." Var som förtrollad av den filmen som liten. Tyckte hon var fantastisk.
    Och Konrad med sitt "kalasklister." Drömmer
    Jupp, den ska också textas. Men jag undrar om jag ska översätta namn och så, eller om jag ska låta bli.......

Jag menar, ska jag skriva Emil in Lönneberga (som jag TROR att de översätter böckerna nuförtiden) eller Emil of Maple Hill (som jag VET att de översatte förut)

Hard, this is.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-13 01:19:01 följande:
    Fast jag antar att du gillar lite konstig musik smile1.gif
    Försöker komma på något konstigt jag gillar, men allt jag gillar är helt vanligt Obestämd
    Precis lika jävla unik som alla andra Gråter
    Oh, yes! Jag gillar musikaler och VK och J-rock, och J- och K-pop och sånna där konstigheter.

Jag är övertygad om att du tycker om NÅNTING konstigt. Det gör alla. De bara vet inte om det själva.

Jag ska göra en spellista med mina favoritmusikallåtar på spotify, tror jag...... Kanske ska härma Paw och göra en Best och en Worst-lista......

Här:
    ">Gackt
    som sjunger om hur han vill ha mer än vaniljsex.......

">Gazette
    som sjunger om förlorad kärlek och sånt dravel.....

">Kalafina
    som sjunger om död och kärlek och sånt.....

">Noria
    sjunger också om sånt....
    Och så lite lättsamt
    ">Fiddler on the roof
    .....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-13 01:51:03 följande:
    Nä, faktiskt inte. Kan inte komma på en enda sak som inte delas av många och därmed måste ses som normalt. Inget som är helt unikt, kanske själva kombinationen, men jag är ganska säker på att ett ganska stort antal delar den med.

Nope, I'm a plain Jane smile5.gif
    Hey, everyone likes vanilla,,,,, you don't have to be triple chocolate,  coffee, berry, mango rocky road.....
  • Aniiee

Mmmmm.... chokladboll....... 

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!